Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej.
Da faren til mit barn og jeg er dybt uenige om et drengenavn, vil jeg prøve, at lave afstemning herinde.
Vil i være hjælpsomme og stemme på jeres favorit ?
På forhånd tak.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har stemt Magnus, men kunne også have stemt på Mattias, HVIS det var stavet MaTHias
Karina84 skriver: Jeg har stemt Magnus, men kunne også have stemt på Mattias, HVIS det var stavet MaTHias
Haha fair nok. Synes bare det er en original stavning. Og tak
Jeg forstår ikke alle stavemåderne. Maalthe; udtales det så med Å eller hvad, ligesom Aarhus?
Tanja.mp skriver: Hej. Da faren til mit barn og jeg er dybt uenige om et drengenavn, vil jeg prøve, at lave afstemning herinde. Vil i være hjælpsomme og stemme på jeres favorit ? På forhånd tak.
Jeg er klart til milo det var også på vores liste over navne til lillebror der kommer om præcis 9 dage han kommer dog til at hedde Adrian
Klart Malthe af de navne der, det overvejer jeg også, bare irriterende at det ligger så højt i popularitet
Lucinde skriver: Jeg forstår ikke alle stavemåderne. Maalthe; udtales det så med Å eller hvad, ligesom Aarhus?
Ej, det havde jeg ikke tænkt over. Så blev den stavemåde pludselig blacklistet
Tak. Haha.
Soonmom skriver: Klart Malthe af de navne der, det overvejer jeg også, bare irriterende at det ligger så højt i popularitet
Lige præcis. Er enig.
Tascha25 skriver: Jeg er klart til milo det var også på vores liste over navne til lillebror der kommer om præcis 9 dage han kommer dog til at hedde Adrian
Deg er også et specielt navn. Elsker specielle navne
Hej. Da faren til mit barn og jeg er dybt uenige om et drengenavn, vil jeg prøve, at lave afstemning herinde. Vil i være hjælpsomme og stemme på jeres favorit ? På forhånd tak.
Har stemt Magnus, men kan også godt lide Malthe, Mads Emil, Mattias og Valdemar. Mason er også fint, men så skal han også have et efternavn der ikke er helt dansk ligesom Jensen eller Hansen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128