Hjælp. Drengenavn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket navn kan i Bedste lide ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.071 visninger
13 svar
10 synes godt om
7. november 2016

Tanja.mp

Hej.

Da faren til mit barn og jeg er dybt uenige om et drengenavn, vil jeg prøve, at lave afstemning herinde.

Vil i være hjælpsomme og stemme på jeres favorit ?

På forhånd tak.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2016

Karina84

Jeg har stemt Magnus, men kunne også have stemt på Mattias, HVIS det var stavet MaTHias 

Anmeld Citér

7. november 2016

Tanja.mp

Karina84 skriver:

Jeg har stemt Magnus, men kunne også have stemt på Mattias, HVIS det var stavet MaTHias 

Haha fair nok. Synes bare det er en original stavning. Og tak

Anmeld Citér

7. november 2016

Lucinde

Profilbillede for Lucinde

Jeg forstår ikke alle stavemåderne. Maalthe; udtales det så med Å eller hvad, ligesom Aarhus?

Anmeld Citér

7. november 2016

Tascha26

Tanja.mp skriver:

Hej.

Da faren til mit barn og jeg er dybt uenige om et drengenavn, vil jeg prøve, at lave afstemning herinde.

På forhånd tak.

Jeg er klart til milo det var også på vores liste over navne til lillebror der kommer om præcis 9 dage  han kommer dog til at hedde Adrian 

Anmeld Citér

7. november 2016

Soonmom

Klart Malthe af de navne der,  det overvejer jeg også,  bare irriterende at det ligger så højt i popularitet 

Anmeld Citér

7. november 2016

Tanja.mp

Lucinde skriver:

Jeg forstår ikke alle stavemåderne. Maalthe; udtales det så med Å eller hvad, ligesom Aarhus?

Ej, det havde jeg ikke tænkt over. Så blev den stavemåde pludselig blacklistet ��

Tak. Haha. ��

Anmeld Citér

7. november 2016

Tanja.mp

Soonmom skriver:

Klart Malthe af de navne der,  det overvejer jeg også,  bare irriterende at det ligger så højt i popularitet 

Lige præcis. Er enig. 

Anmeld Citér

7. november 2016

Tanja.mp

Tascha25 skriver:

Jeg er klart til milo det var også på vores liste over navne til lillebror der kommer om præcis 9 dage  han kommer dog til at hedde Adrian 

Deg er også et specielt navn. Elsker specielle navne ��

Anmeld Citér

7. november 2016

MM00

Hej.

På forhånd tak.

Har stemt Magnus, men kan også godt lide Malthe, Mads Emil, Mattias og Valdemar. Mason er også fint, men så skal han også have et efternavn der ikke er helt dansk ligesom Jensen eller Hansen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.