Gode tips til billige stoffer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. april 2008

Skovurt

Hej med Jer

Jeg sidder her med en følelse af at NU har jeg overskud til at finde symaskinen frem og virkelig være kreativ - altså... har aldrig været god til at sy, og har faktisk aldrig øvet mig heller, så NU skal det være.

Jeg mangler så bare at finde ud af hvor finder man alle de lækre stoffer henne? (Jeg bor i København - NV - men online shops er også helt fint, og butikker i Horsens omegnen er heller ikke af vejen)

Jeg skal ikke kastes ud i noget alt for svært, men tænker at lillemanden ville blive enormt smart i hjemmesyede hagesmække, og har en eller anden idé om at et nyt pusleunderlag til tasken ville være helt i top... er der evt nogen der ligger inde gode mønstre?

Hvis i har mønstre eller idéer til andre (nemme) opgaver, som kan være brugbare når man har en lille gut på ½ år, så sig endelig til.
Legetøj orker jeg ikke at begive mig ud i - det har vi bedstemor til at hækle for os :D

Iøvrigt - overvejer at lave smække i frotté, men vil gerne at Leander ikke bliver pladsk våd når han spilder - skal jeg sy voksdug bagpå, eller skal der være to lag frotté og voksdug i midten eller...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2008

LouiseViola

Prøv at tjekke bogen "Børnetøj 0-3 år" Af Meedom, de har nogle lækre og nemme mønstre, og så har bogen bare nogle lækre billeder. Se også evt. deres hjemmeside www.vingefang.dk
Ved ikke lige om der er hagesmækker, men der er masser af andet lækkert!
God sylyst!
- Louise

Anmeld

8. april 2008

ann-kristina

Hej
I de fleste stofbutikker kan du finde frotté med plastikbagside. Perfekt til hagesmække!
God arbejdslyst

Anmeld

8. april 2008

Skovurt

Tak for Jeres svar :)

Sikke dog den bog ser lækker ud - har reserveret den på biblioteket nu - selvfølgelig er der lang ventetid :P

Okay, jamen jeg må en tur i stof2000 og se hvad de har i morgen - dén ved jeg da hvor er, og de ser da ud til at have et stort sortiment (ved dog ikke helt om det jeg stiler efter i længden ikke er lidt mere "unikt" end det de har... men måske er det bare min uvidenhed der taler der)

Anmeld

9. april 2008

SaNiNa

prøv stof 2000 og stof og stil. (jeg ved ikke helt hvad stoffet koster i stof 2000 da jeg får rabat af min svigerfar da han arbejder der)

sanne

Anmeld

9. april 2008

camillawp1982

Hej

Jeg har hørt der er billigt ecstasy henne om hjørnet..... nej pjat. Det jeg ville sige var, at jeg køber somme tider noget som i virkeligheden er beregnet som noget andet, og det kan man tit spare penge på. F.eks. købte jeg en dag 2 store billige duge og vupti så havde jeg stof til at sy en masse flotte tasker af.

MVH Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.