Hej med Jer
Jeg sidder her med en følelse af at NU har jeg overskud til at finde symaskinen frem og virkelig være kreativ - altså... har aldrig været god til at sy, og har faktisk aldrig øvet mig heller, så NU skal det være.
Jeg mangler så bare at finde ud af hvor finder man alle de lækre stoffer henne? (Jeg bor i København - NV - men online shops er også helt fint, og butikker i Horsens omegnen er heller ikke af vejen)
Jeg skal ikke kastes ud i noget alt for svært, men tænker at lillemanden ville blive enormt smart i hjemmesyede hagesmække, og har en eller anden idé om at et nyt pusleunderlag til tasken ville være helt i top... er der evt nogen der ligger inde gode mønstre?
Hvis i har mønstre eller idéer til andre (nemme) opgaver, som kan være brugbare når man har en lille gut på ½ år, så sig endelig til.
Legetøj orker jeg ikke at begive mig ud i - det har vi bedstemor til at hækle for os :D
Iøvrigt - overvejer at lave smække i frotté, men vil gerne at Leander ikke bliver pladsk våd når han spilder - skal jeg sy voksdug bagpå, eller skal der være to lag frotté og voksdug i midten eller...?

Anmeld