Vi venter os - så endnu en om navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2016

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Storm <3

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2016

CarinaSB

Lunae skriver:

Kan du offentliggøre, at min mand og jeg venter os tredje barn. Vi har i forvejen Camille og August og fik igår at vide, at der gemmer sig en lillebror i maven. Vi har tre navne i spil. Hvilket er jeres favorit?

Tillykke med endnu et spir :)

Jeg har stemt Hjalte :)

Anmeld Citér

6. november 2016

AnoMom

Lunae skriver:

Kan du offentliggøre, at min mand og jeg venter os tredje barn. Vi har i forvejen Camille og August og fik igår at vide, at der gemmer sig en lillebror i maven. Vi har tre navne i spil. Hvilket er jeres favorit?

Jeg har stemt Hjalte. Men Jeppe kunne ligesåvel få min stemme. :-) 

stort tillykke med lillebror :-)

Anmeld Citér

6. november 2016

MM00

Lunae skriver:

Jeg kan bedst lide Jeppe, men jeg synes Storm er bedst til Camille og August. 

Det første jeg tænkte da jeg så dine børns navne var

Camille, August og Nohr 

Anmeld Citér

6. november 2016

Lunae

T10 skriver:

Jeg kan bedst lide Jeppe, men jeg synes Storm er bedst til Camille og August. 

Det første jeg tænkte da jeg så dine børns navne var

Camille, August og Nohr 

Nohr er virkelig også fint og bestemt et navn vi begge godt kan lide, men min gode veninde har en søn, der hedder Norr, så det er desværre ikke en mulighed. Ellers et virkelig fint bud!

Anmeld Citér

6. november 2016

Mullesmith

Lunae skriver:

Jeppe  

Anmeld Citér

6. november 2016

Mamalou

Lunae skriver:

Jeg synes Storm passer bedst til Camille & August  

Anmeld Citér

6. november 2016

Christabelle

Har stemt Jeppe

Anmeld Citér

7. november 2016

Kløver

Lunae skriver:

Tillykke jeg synes Hjalte er flot til camille og august 

Anmeld Citér

7. november 2016

Lunae

2babygirls skriver:

Kom godt nok til at trykke Jeppe fordi det er så fint... Men så kiggede jeg på jeres børns navne og synes storm komplimenter det så fint, nu i bruger navne der har en relation til fx måned, noget man finder i naturen og så storm.... 

Jeg synes også at Storm passer perfekt til de andres navne, men manden er ikke helt enig. Han synes, at det er lidt for meget et modenavn.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.