Fitbit charge 2 - erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. november 2016

Masig

Jeg har lige købt sådan en fitbit, men den tæller helt forkert. For det første registrerer den ikke søvnen, medmindre jeg taster manuelt ind, at jeg skal sove. 

For det andet tæller den skridt, uden jeg bevæger mig. Om natten mener den, jeg går ca 3.000 skridt og ca 2 km, mens jeg ligger og sover. 

Igår tog jeg den af og lagde den på bordet i fem timer. Der mente den da bestemt, jeg havde gået 7.000 skridt 

Er der nogle af jer, der har den og har oplevet det samme??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2016

Nea85

Masig skriver:

Jeg har lige købt sådan en fitbit, men den tæller helt forkert. For det første registrerer den ikke søvnen, medmindre jeg taster manuelt ind, at jeg skal sove. 

For det andet tæller den skridt, uden jeg bevæger mig. Om natten mener den, jeg går ca 3.000 skridt og ca 2 km, mens jeg ligger og sover. 

Igår tog jeg den af og lagde den på bordet i fem timer. Der mente den da bestemt, jeg havde gået 7.000 skridt 

Er der nogle af jer, der har den og har oplevet det samme??

Jeg har ikke et Fitbit, så jeg kan desværre ikke dele mine erfaringer med netop det, men jeg synes det lyder helt forkert, at det måler på den måde.
Hvis jeg var dig, ville jeg henvende mig i forretningen og fortælle om dine oplevelser. Det kan jo være, at der er noget galt med det.

Jeg har selv et garmin vivofit 2, og det er jeg meget glad for

Anmeld Citér

6. november 2016

Masig

Nea85 skriver:

Jeg har ikke et Fitbit, så jeg kan desværre ikke dele mine erfaringer med netop det, men jeg synes det lyder helt forkert, at det måler på den måde.
Hvis jeg var dig, ville jeg henvende mig i forretningen og fortælle om dine oplevelser. Det kan jo være, at der er noget galt med det.

Jeg har selv et garmin vivofit 2, og det er jeg meget glad for

Ja jeg smutter også ind med det i morgen. Kiggede også på garmin, men det er ikke til at finde ud af hvad der er bedst synes jeg. Har læst på nogle forums, at flere har oplevet samme problemer med fitbit, så den er nok ikke så god alligevel som anmeldelserne eller siger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.