Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.530 visninger
9 svar
2 synes godt om
5. november 2016

MillyMy

Profilbillede for MillyMy

Hej

Jeg er lige faldet over en startpakke fra Coop, hvor man blandt meget andet får en barnevogn Babytrold X-cellent, men syntes ikke rigtig jeg kan finde nogle anmeldelser på denne vogn, ud over at den er godkendt i diverse testets - Den ser rigtig fin ud, og med alt det man får med i Coops pakke for 6499,- følte jeg mig lidt fristet - Selvom jeg har kig på en Odder, men som jo er så dyr :-(

Er der nogen som har denne vogn, eller har kendskab til den ?? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2016

Mullesmith

Hej

Jeg er lige faldet over en startpakke fra Coop, hvor man blandt meget andet får en barnevogn Babytrold X-cellent, men syntes ikke rigtig jeg kan finde nogle anmeldelser på denne vogn, ud over at den er godkendt i diverse testets - Den ser rigtig fin ud, og med alt det man får med i Coops pakke for 6499,- følte jeg mig lidt fristet - Selvom jeg har kig på en Odder, men som jo er så dyr :-(

Vi købte en trille i flot grå farve, med lift, pusletaske og punkterfrie hjul for 3500kr på tilbud. Er super tilfreds med den,  kender ikke den fra Coop. Men få for gudsskyld punkterfrie hjul 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. november 2016

anna111

Profilbillede for anna111
MillyMy skriver:

Hej

Har ikke selv erfaringer med den barnevogn da vi bruger ennaljunga med drejehjul 

Men vis jeg kikker på selve stellet på barnevognen ligner det den gamle måde de byggede emmaljunga stel på og det kommer hurtig til at hænge vil anbefale dig en med punterfrie hjul og så med krys stel som billedet på trille oven over 

Og så er jeg ellers stor fortaler for emmaljunga med dreje hjul den er virkelig fantastik vi bruger vores til nr 2 nu og den er stadig som ny 

Anmeld Citér

6. november 2016

FrøMor

Hej 

Vi er overhoved ikke nået så langt så vi skal ud og købe barnevogn endnu, men er selv medlem af Coop og har overvejet samme barnevogn sæt, man får meget for sine penge og den virker god.

Når vi kommer dertil vælger vi dog af sælge eller give tremmesengen og den medfølgende madras væk, da vi får en anden som vi bedre kan lide. Tror under alle omstændigheder vi ville have købt en anden madras til tremmesengen som støtter baby lidt bedre.   Vi synes stadig den er det værd og der følger alt hvad man har brug for med.

Tror det er en smags sag i sidste ende. Dem fra Coop findes også med drejbar forhjul  godt nok til en lidt højere pris.

Anmeld Citér

6. november 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

nu har vi ikke lige det mærke barnevogn, men den ligner meget vores, og den er jeg rigtig glad for. Den er god at gå i skoven med, nem at få ind og ud af bilen og bussen, og god til når jeg handler.

Havde jeg skullet have et barn nu - og ikke havde alt udstyret fra tidligere - så havde jeg nok også endt med den startpakke.

Anmeld Citér

6. november 2016

Rockertand

MillyMy skriver:

Hej

Hvis I skal have mere end ét barn, så køb en kvalitetsvogn i stedet for (hvis du hellere vil have en ny vogn til hvert barn, så er det nok smart nok at købe noget, der ikke holder til så meget)  

Anmeld Citér

7. november 2016

MillyMy

Profilbillede for MillyMy

Tak alle i søde mennesker fordi i har taget jer tid til at svare :-) 

Anmeld Citér

7. november 2016

Ai sha

Jeg har den. Dog med drejehjul foran. Vi er virkelig glade for den

Anmeld Citér

27. november 2016

Elli

anna111 skriver:

Har ikke selv erfaringer med den barnevogn da vi bruger ennaljunga med drejehjul 

Men vis jeg kikker på selve stellet på barnevognen ligner det den gamle måde de byggede emmaljunga stel på og det kommer hurtig til at hænge vil anbefale dig en med punterfrie hjul og så med krys stel som billedet på trille oven over 

Og så er jeg ellers stor fortaler for emmaljunga med dreje hjul den er virkelig fantastik vi bruger vores til nr 2 nu og den er stadig som ny 

Hvad hedder den model fra Emmalungen helt præcis? på forhånd tak!

Anmeld Citér

27. november 2016

anna111

Profilbillede for anna111
Elli skriver:

Hvad hedder den model fra Emmalungen helt præcis? på forhånd tak!

Den nye model jeg har hedder en emmaljunga big star supreme med s stel fra december 2013  først brugt januar 2014

Har ingen idder om hvad den gamle model hedder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.