Hvilken nummer bleer bruger i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
8 svar
1 synes godt om
4. november 2016

prinsesse2016

Hej piger 

Hvilken nummer bleer bruge i. Vi bruge str 2 libero. Men vores datter har en vægt på 5100 gram. Men det er begynder at kommer små uheld. Kunne det måske være en gode ide vi skrift til str.3.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2016

ninibadini

Jeg kan ikke huske hvornår vi gik op i str 3, men når vi har haft flere uheld i træk, har vi skiftet til større størrelse med succes. Min dreng vejer 10 kg og bruger str 4

Anmeld Citér

5. november 2016

Tascha26

Prøv og køb nr større .. så finder du ud af om det hjælper

Anmeld Citér

5. november 2016

Soonmom

Jeg ser overhovedet ikke på kg, men hvilken der passer bedst,  gider ikke hvis  de dårligt kan nå rundt om maven,  men fortrækker at kunne lukke den næsten helt i midten ,  hvis du forstår,  så synes jeg den sidder bedre

Anmeld Citér

5. november 2016

Vik

Min søn er 18 mdr og bruger str 6, men vejer kun 11 kg. Da min datter stoppede med at bruge bleer var hun i str 4 med vægt på 9 kg.  Kig på pasform,  for kg passer ikke

Anmeld Citér

5. november 2016

tossen93

2 år, 10 kg og str. 4 om dagen, da str. 5 fylder for meget.

Str. 5 om natten, da hun ikke er våd så hurtigt så.

Anmeld Citér

5. november 2016

Benjamins'mor

prinsesse2016 skriver:

Hej piger 

Hvilken nummer bleer bruge i. Vi bruge str 2 libero. Men vores datter har en vægt på 5100 gram. Men det er begynder at kommer små uheld. Kunne det måske være en gode ide vi skrift til str.3.

Vi skiftede væk fra libero pga for mange uheld. Vi prøvede at gå en størrelse op men det hjalp ikke. Det var mest om natten og der vågnede hun ikke, så hun fik selvfølgelig ikke en tør ble. 

Vi har siden brugt grøn balance og dem har vi været rigtigt glade for. 

Anmeld Citér

5. november 2016

Linkaa

prinsesse2016 skriver:

Hej piger 

Min datter på 13 mdr vejer 11,2 kg og bruger str 6 nu i Remas bleer. Ellers får hun røde mærker på lårene og den kommer ikke nok op om numsen

Anmeld Citér

5. november 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Vores datter er 2 1/2 år, og vejer ca. 13 kg, og hun bruger COOPs buksebleer herhjemme og Nettos alm i dagplejen - begge str. 4

Vi har nogle gange været nødsaget til at låne bleer, og de gange det har været Libero, så har det endt med uheld selvom hun burde passe dem kilo mæssigt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.