11+0 og nakkefold på 2,2 mm - andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.329 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. november 2016

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg afventer svar på moderkagebiopsi grundet øget risiko for Downs grundet min kromosomfejl. Alligevel betalte jeg mig til en privat skanning i dag for at få bare lidt vished. Det får man selvfølgelig aldrig helt. 

Er 11+0 og nakkefold på 2,2 mm. Der var næseben, størrelse var fin og hjertet slog godt. 

Men så vidt jeg kan google mig frem til er 2,2 mm ved fulde 11 uger lige stort nok? Jordemoderen sagde at det var for tidligt at måle og at jeg derfor ikke skulle lægge for meget i tallet. 

Hvad har I af erfaringer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2016

Debatpigen.

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg afventer svar på moderkagebiopsi grundet øget risiko for Downs grundet min kromosomfejl. Alligevel betalte jeg mig til en privat skanning i dag for at få bare lidt vished. Det får man selvfølgelig aldrig helt. 

Er 11+0 og nakkefold på 2,2 mm. Der var næseben, størrelse var fin og hjertet slog godt. 

Men så vidt jeg kan google mig frem til er 2,2 mm ved fulde 11 uger lige stort nok? Jordemoderen sagde at det var for tidligt at måle og at jeg derfor ikke skulle lægge for meget i tallet. 

de har svære ved at måle i uge 11.. Det bliver nemmer når man er 12+0.. Ville nemlig ha en tid 11+4 men fik svaret at de ville vente fordi det hele er så småt at det svært at se

Anmeld Citér

24. november 2016

HPH

Anonym skriver:

Hej piger

Har du fået svar?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.