42 dage siden spontan abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. november 2016

kærlighedsbaby

Og jeg har stadigvæk ikke set skyggen af menstruation. 
Jeg kan ikke huske, om jeg fik nogle oplysninger om, hvornår jeg kunne forvente en ny menstruation efter den spontane abort, for det hele var en meget ubehagelig og meget smertefuld oplevelse, så jeg "var der bare" på sygehuset, uden helt at være der, giver det mening? 

Anyway, det er nu 42 dage siden jeg d. 22. September aborterede 6+1, min sidste blodprøve jeg fik taget en uge efter aborten lå på 8, så jeg tænker at HCG for længst er ude af kroppen. Da jeg blev scannet på sygehuset var der intet tilbage i livmoderen (sad også med det hele i hånden en time før på toilettet på sygehuset, så det er forståeligt, at der intet var at se derinde) 

Men til mit spørgsmål: Hvornår kan jeg forvente at få menstruation igen? For en uge siden fik jeg i 5 dage meget kraftige menstruationssmerter, og jeg var helt sikker på, at den kom liiige om lidt, men nej - der er intet kommet endnu. Jeg har taget en graviditetstest her til morgen, men den er negativ, så det er ikke derfor den ikke er kommet. 

Det er frustrerende at vente, føler mig ikke helt normal og når jeg kigger på min app der siger det er 93 dage siden sidste menstruations første dag, så gør det sgu ondt i maven. Det er fandeme mange dage efterhånden... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2016

PB2013

Nogle gange tager det bare kroppen lang tid at komme tilbage efter en abort. Er desværre selv ejeren af 3 styks, 2 MA og 1 SA.

Min sidste MA fik jeg i midten af august, og først i dag har jeg fået mens.  Jeg har været så heldig at min læge ville opstarte mig i Provera, for at se om vi ikke kunne skubbe til det. Du kan jo snakke med lægen om det, men tror en del læger mener, at du skal se tiden an i nogle måneder.

Det er pisse hårdt at stå der midt i....

Anmeld Citér

4. november 2016

Musse2016

Jeg fik en medicinsk abort tilbage i juni og der gik 6 uger og 2 dage ca inden jeg fik min mens igen. Men har du overvejet at prøve alternative behandlinger? Så som akupunktur? Det kunne måske hjælpe på at få det igang og på en ny graviditet. Jeg er selv i det nu og er ret sikker på at det virker 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.