Og jeg har stadigvæk ikke set skyggen af menstruation.
Jeg kan ikke huske, om jeg fik nogle oplysninger om, hvornår jeg kunne forvente en ny menstruation efter den spontane abort, for det hele var en meget ubehagelig og meget smertefuld oplevelse, så jeg "var der bare" på sygehuset, uden helt at være der, giver det mening?
Anyway, det er nu 42 dage siden jeg d. 22. September aborterede 6+1, min sidste blodprøve jeg fik taget en uge efter aborten lå på 8, så jeg tænker at HCG for længst er ude af kroppen. Da jeg blev scannet på sygehuset var der intet tilbage i livmoderen (sad også med det hele i hånden en time før på toilettet på sygehuset, så det er forståeligt, at der intet var at se derinde)
Men til mit spørgsmål: Hvornår kan jeg forvente at få menstruation igen? For en uge siden fik jeg i 5 dage meget kraftige menstruationssmerter, og jeg var helt sikker på, at den kom liiige om lidt, men nej - der er intet kommet endnu. Jeg har taget en graviditetstest her til morgen, men den er negativ, så det er ikke derfor den ikke er kommet.
Det er frustrerende at vente, føler mig ikke helt normal og når jeg kigger på min app der siger det er 93 dage siden sidste menstruations første dag, så gør det sgu ondt i maven. Det er fandeme mange dage efterhånden...
Anmeld
Citér