Hjælp til suppekur, er her nogle med viden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.199 visninger
14 svar
1 synes godt om
2. november 2016

Anonym trådstarter

Hej jeg opvejer at kaste mig ud i en suppekur, men jeg ved ikke så meget om det. Om det virker, hjælper på nogle måde eller hvilken suppe man skal lave. Om man må spise kød ( jeg spiser kun fisk og vores egne høns-Kyllingekød)

sider her nogle med erfaring på en suppekur? Tænker at tage 7 dage, for føler mig egentlig super klar.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2016

Troldemommi

Anonym skriver:

Hej jeg opvejer at kaste mig ud i en suppekur, men jeg ved ikke så meget om det. Om det virker, hjælper på nogle måde eller hvilken suppe man skal lave. Om man må spise kød ( jeg spiser kun fisk og vores egne høns-Kyllingekød)

sider her nogle med erfaring på en suppekur? Tænker at tage 7 dage, for føler mig egentlig super klar.

Jeg har prøvet en suppekur, kan virkelig ikke anbefale den, jeg mistede nærmest lysten til at spise efter et par dage pga. Den dumme suppe, og ja efter kuren tog jeg det tabte på igen 

men jeg tabte 3 kilo på 10 dage

Anmeld Citér

2. november 2016

lilledittemor

2. november 2016

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Jeg har prøvet en suppekur, kan virkelig ikke anbefale den, jeg mistede nærmest lysten til at spise efter et par dage pga. Den dumme suppe, og ja efter kuren tog jeg det tabte på igen 

men jeg tabte 3 kilo på 10 dage

Er suppen så slem

Anmeld Citér

2. november 2016

Anonym trådstarter

lilledittemor skriver:

http://www.tynd.dk/slankekur/suppekuren-opskrift-guide/

Den virker 

Tre slags supper, man skal kun lave den ene ikk?

Anmeld Citér

2. november 2016

Troldemommi

Anonym skriver:

Er suppen så slem

Den suppe jeg spiste var en stærk grønsagssuppe, den satte forbrændingen i vejret, men når man får den morgen, middag og aften puhhaaaa og så er jeg heller ikke så god til stærk mad 

Anmeld Citér

2. november 2016

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Den suppe jeg spiste var en stærk grønsagssuppe, den satte forbrændingen i vejret, men når man får den morgen, middag og aften puhhaaaa og så er jeg heller ikke så god til stærk mad 

Ej stærkt mad er Heller ikke lige mig. 

Jeg kunne godt tænke mig en suppe bare med smag af grøntsager og noget Kyllinge kød

Anmeld Citér

2. november 2016

M&Ms

Er det ikke noget med, at man taber rigtig meget væske og muskelmasse med en suppekur?? Det mener jeg at have læst/hørt et eller andet sted i denne uge..

Anmeld Citér

2. november 2016

Sørens

Anonym skriver:

Jeg har lige tabt 6kg på 7uger KUN ved at faste to gange om ugen. Mandag og onsdag spiser jeg intet fra efter aftensmaden og til aftensmad næste dag! Altså 24-25 timer! Bare et forslag! ��

Anmeld Citér

2. november 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Hvorfor vil du tage en suppekur? Er det for at tabe dig?

så vil jeg langt hellere anbefale en nupo kur eller lignende da du der får de nødvendige næringsstoffer hvis du gerne vil tabe dig hurtigt. 

Suppekure kan ikke anbefales - ja du taber dig hurtigt men meget af det tager du på når du spiser nornalt igen især hvis du nornalt spiser for meget. 

Mer gram kulhydrat i kroppen binder så vidt jeg husker 4 gram vand så ved kun at spise suppe i en uge vil du tabe en masse væske som du vil tage på med det samme igen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.