Købe på kinesisk hjemmeside?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
6 svar
5 synes godt om
2. november 2016

Troldemommi

Jeg har fået et godt tip om en kinesisk hjemmeside hvor man kan købe alt muligt, jeg er især interesseret i prinsessekjoler til leg, man kan købe uden fragt og det er uden moms så længe man ikke overskrider ca 80 kr, der er ret lang leveringstid men priserne er fuldstændig vanvittige.

hjemmesiden hedder aliexpress.com

Jeg vil bare gerne vide om der er nogen der har erfaringer med denne hjemmeside?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2016

Lykkelig-Kvinde

Troldemommi skriver:

Jeg har fået et godt tip om en kinesisk hjemmeside hvor man kan købe alt muligt, jeg er især interesseret i prinsessekjoler til leg, man kan købe uden fragt og det er uden moms så længe man ikke overskrider ca 80 kr, der er ret lang leveringstid men priserne er fuldstændig vanvittige.

Jeg vil bare gerne vide om der er nogen der har erfaringer med denne hjemmeside?

Jeg har kun brugt wish som lyder lidt som samme prencip og den er jeg og flere i familien glad for.. 

mama bruger min svigerinde og er lige så glad for.. 

det eneste med de kinesiske sider er pas på størrelsen på tøjet osv, og så når det er billigt er noget af det os i kvalitet derefter men ikke det hele.. 

Anmeld Citér

2. november 2016

Troldemommi

Lykkelig-Kvinde skriver:

Jeg har kun brugt wish som lyder lidt som samme prencip og den er jeg og flere i familien glad for.. 

mama bruger min svigerinde og er lige så glad for.. 

det eneste med de kinesiske sider er pas på størrelsen på tøjet osv, og så når det er billigt er noget af det os i kvalitet derefter men ikke det hele.. 

Med hensyn til størrelser har jeg fået at vide jeg skal gå to størrelser op, kinesere er jo ikke de største, kvaliteten tænker jeg at når det bare er klæd-ud-tøj så gør det ikke super meget hvis det ikke er superkvalitet 

tak for dit svar 

Anmeld Citér

3. november 2016

2babygirls

Troldemommi skriver:

Jeg bruger aliexpress hele tiden. elsker den hjemmeside. har dog aldrig begrænset mig til 80kr.

Har lige bestilt adventsgaver til pigerne derfra. jeg købte faktisk også prinsessekjoler derfra nogle gange, og str passer helt fint. det er mere deres hverdags tøj der er småt i str.

Anmeld Citér

3. november 2016

Benjamins'mor

Troldemommi skriver:

Jeg har bestilt derfra en enkelt gang, levering varede 2 måneder og synes deres side var vildt svær at finde rundt i. Dog var varen rigtigt fin og god kvalitet. 

Men jeg bruger eBay, det er samme koncept, priser osv, det er bare nemmere at finde rundt og levering er alt fra få dage til en måned.

Anmeld Citér

3. november 2016

Benjamins'mor

Troldemommi skriver:

Med hensyn til størrelser har jeg fået at vide jeg skal gå to størrelser op, kinesere er jo ikke de største, kvaliteten tænker jeg at når det bare er klæd-ud-tøj så gør det ikke super meget hvis det ikke er superkvalitet 

tak for dit svar 

Man skal kun gå en størrelse op. Har jeg ihvertfald erfaret. 

Og hvis du køber for over 79 kr kan du risikere den bliver taget i tolden og du så skal betale moms + 160,- i gebyr til post nord. 

Anmeld Citér

3. november 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min veninde bruger den HELE tiden! Det eneste minus er bare at du ALDRIG ved hvornår varen kommer, pga den lange leveringstid.

De ting hun får derfra er i rigtig god kvalitet! Vh stine

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.