Er vi uansvarlige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2016

Lykkelig-Kvinde

Anonym skriver:

Hej.

Jeg har et sæt tvillinger på lige knap to år. De går i en lille vuggestue som vi er meget glade for. Jeg har en fridag om ugen hvor Jeg har tvillingerne hjemme. Mine svigerforældre har en fast hentedag om ugen hvor de henter tvillingerne kl 14 ca. De andre dage er tvillingerne i vuggestuen fra kl. 9.30 til 16. Min mor, som vi ikke ser meget til og har travlt med sit eget liv, mener at min kæreste er dybt uansvarlige fordi de er så meget i vuggestue. Både min kæreste og jeg er ikke enige med hende for tvillingerne har en helt dag hjemme og de bliver afleveret kl 9.30 hver dag så vi har jo helt vildt meget tid med dem.

Nu er jeg bare blevet i tvivl om vi er så uansvarlige og svigter vores børn? Er vi det?

Jeg arbejder i børnehave og ud fra hvad jeg ser til hverdag så har jeres børn en "luksus" hverdag i børnehave i forhold til så mange andre.. 

der ud over, hvis hun har så travle med hvad i gør forkert må hun jo træde til og tage tvillingerne en dag om uger 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2016

ErDuHerIkkeSnart

I har dem vel i institution, fordi det er det I har behov for grundet arbejde, studier, eller lignende.

Hvis man er to helt almindelige forældre, med to helt almindelige fuldtidsjobs, ja så er det jo svært at undgå at ungerne er mindre i institution end 35-40 timer pr. uge - det vil sige langt mere, end hvad jeres børn er. Er alle helt almindelige mennesker med helt almindelig jobs så uansvarlige?

Hvis din mor er så fuld af gode idéer og holdninger, så kan hun da bare melde sig på banen og hjælpe lidt til?

Anmeld Citér

2. november 2016

Mor11

Profilbillede for Mor11

Næ... Jeg arbejder alm fuldtid og mine er i inst fra 6.30-16, 5dage om ugen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.