Nyt glattejern

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

993 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. november 2016

Annemette07

Profilbillede for Annemette07

Hej de dejlige damer :-)

Jeg har brug for lidt hjælp. Mit glattejern er ved at være færdig, så jeg skal derfor ud og have købt et nyt. Jeg har længe overvejet et ghd glattejern, men er det pengene værd fremfor et andet mærke? Mit nuværende er et remmington og det har jeg egentlig fint været tilfreds med.

Hvilket glattejern havde i købt, og hvorfor? Jeg bruger der kun til at glatte med, da krøller ikke vil blive i mit hår :-)  

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

2. november 2016

LeneKE

Annemette07 skriver:

Jeg har brug for lidt hjælp. Mit glattejern er ved at være færdig, så jeg skal derfor ud og have købt et nyt. Jeg har længe overvejet et ghd glattejern, men er det pengene værd fremfor et andet mærke? Mit nuværende er et remmington og det har jeg egentlig fint været tilfreds med.

Hvilket glattejern havde i købt, og hvorfor? Jeg bruger der kun til at glatte med, da krøller ikke vil blive i mit hår :-)  

Altså et GHD er MEGA lækkert og godt, det er jo virkelig kvalitet - men jeg er alt alt for nærig til at bruge så mange penge på det.. Har et Remmington og er fint tilfreds med det, men altså hvis nogen ville forære mig et GHD, så ville jeg da ikke sige nej tak

Anmeld Citér

2. november 2016

PernilleogLouis

Profilbillede for PernilleogLouis

GHD og synes det er alle pengene værd 

Anmeld Citér

2. november 2016

sasaba

Jeg købte et OBH Nordica fladjern for to år siden og jeg håber det holder for evigt, så godt er det!
Det "river" aldrig hår af, det glider mega godt i gennem håret og jeg skal aldrig flade den samme tot to gange.

Det er virkeligt ideelt for mig, da jeg har et langt og ret tykt hår. 
Det glatter de irriterende naturlige fald og så elsker jeg at man kan justere temperaturen så man kan nøjes med at flade "bakkenbarterne" () ved svag varme, så de ikke bliver mega svitsede og slidte.
Ledningen er også rigtig lang, så man er slet ikke hæmmet.
Og så er mit hår bare fladet til perfektion på max 10 min! 
Max temperaturen er 230 
Og nåh ja.. så synes jeg det er et ret flot design, ikke sådan et tykt grimt pølse-fladjern af grim plastik 

Det er dette her: https://www.obhnordica.dk/produkter/skonhed/glattejern/bjorn-axen-tools-titanium-slim

Anmeld Citér

2. november 2016

Liv_86

Annemette07 skriver:

GHD er det absolut bedste på markedet. 

Jeg har haft mit i 7 år, købte det af en veninde som havde to. Så det er lidt ældre end 7 år og det fungere stadig så godt som en nyt. 

Det er alle pengene værd

Anmeld Citér

2. november 2016

Tascha26

Annemette07 skriver:

Jeg har ghd og ville aldrig købe andet! Synes bestemt det er alle pengene værd. Har haft mit nu i 4-5 år tror jeg og der er intet at klage over 

Anmeld Citér

3. november 2016

mcn1145

GHD er absolut i den dyre ende, men vil vove at påstå, at du samtidig får det bedre kvalitet som du kan læse her.

Dog skal det siges, at du kan spare en del penge, og måske vælge en af de forskellige glattejern i mellemklassen, der med garanti også kan beskytte håret tilstrækkeligt, samtidig med at du opnår et glat hår.

Anmeld Citér

7. november 2016

Annemette07

Profilbillede for Annemette07

Mange tak for svar :-) 

Anmeld Citér

7. november 2016

CR

Annemette07 skriver:

GHD  det er det bedste du kan anskaffe dig.  Selv mange år efter jeg er stoppet som frisør, er det stadig all time favourite 

Anmeld Citér

7. november 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

GHD. Mit som er købt i 09, virker stadig perfekt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+