Rent og filtreret vand til sutteflasker og grød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.141 visninger
7 svar
9 synes godt om
1. november 2016

Far til 2

Hej alle

Jeg håber inderligt at i vil læse og svare på nedenstående. På forhånd tusind tak.

Da mine børn var små, fik de flaske i nogle måneder. Når vi skulle nogle steder hen, var det med kogende vand i en termoflaske og koldt vand i en anden, så man kunne få den rigtige temperatur. Hvad nu hvis der ikke lige var en mikrobølgeovn eller hvis mikrobølgeovnen i salling eller magasin var i stykker....

Så er mit spørgsmål til jer:

Kunne det være interessant hvis man i forskellige pusleafdelinger havde mulighed for at få vand fra en vandkøler/vandmaskine, som er renset for diverse bakterier og kalk ved hjælp af diverse filtre og uv lys, og i den rette temperatur for eksempel 37 grader, blot ved at trykke på en knap?

Er det noget i vil kunne se ideen i?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Ærligt så tror jeg stadig at det er nemmere at have to beholdere med, en med kogt vand og en med kogt, koldt vand med. 

Det vil jo så ikke være alle steder der er sådan en, og det er ikke altid at baby er sulten på klokkeslæt, så man kan planlægge hvor og hvornår. 

Anmeld Citér

1. november 2016

Abracadabra

Det vil skulle kræve ret meget kemi at holde vandet bakteriefrit OG 37 grader. Tror ikke på idéen. Hvordan skulle det i øvrigt finansieres?

Anmeld Citér

1. november 2016

FruStolpe

Puslefdelinger? Herude hvor kragerne vender er man da heldig hvis der er en billig klap ud plade uden hynde til at pusle på. 

Anmeld Citér

1. november 2016

Rockertand

Far til 2 skriver:

Hej alle

Jeg håber inderligt at i vil læse og svare på nedenstående. På forhånd tusind tak.

Da mine børn var små, fik de flaske i nogle måneder. Når vi skulle nogle steder hen, var det med kogende vand i en termoflaske og koldt vand i en anden, så man kunne få den rigtige temperatur. Hvad nu hvis der ikke lige var en mikrobølgeovn eller hvis mikrobølgeovnen i salling eller magasin var i stykker....

Kunne det være interessant hvis man i forskellige pusleafdelinger havde mulighed for at få vand fra en vandkøler/vandmaskine, som er renset for diverse bakterier og kalk ved hjælp af diverse filtre og uv lys, og i den rette temperatur for eksempel 37 grader, blot ved at trykke på en knap?

Hvilke pusleafdelinger tænker du på?

Anmeld Citér

1. november 2016

Mullesmith

Far til 2 skriver:

Hej alle

Man kan vel nøjes med en flaske varm vand som man lader køle af! Tror det er en ligegyldig ide. 

Anmeld Citér

1. november 2016

Far til 2

Det vil eventuelt være i pusleområdet hos salling, magasin, babysam, indkøbscentre og så videre.

Det er ikke noget der skal koste noget, da det udelukkende vil være en service overfor kunder. Det er desuden heller ikke en særlig dyr løsning. Det er bare en kold- og varmtvandskøler, som kan indstilles til 37 grader, eller hvor varmt man nu vil have det.

Anmeld Citér

1. november 2016

Far til 2

I stedet for pusleafdelingerne, skulle der nok stå ammestuer eller lignende

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.