Vågner et par gange om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. oktober 2016

Anonym trådstarter

Min søn på snart 7 måneder har i en periode over den sidste måned vågnet mange gange om natten har snart prøvet alt synes jeg selv han plejede sove igennem natten. Nogle der har prøvet noget lignende modtages råd med kyshånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Det kan godt være fordi han er ved at få tænder ellers er han bare i et udviklings spring  det er meget normalt det ændre sig i perioder  selv om det er træls når det står på 

Anmeld Citér

31. oktober 2016

Clisolka

Ork ja, jeg er mor til en natteravn, eller tidligere natteravn Jeg er mor til 2 ørebørn  Hvordan er han i løbet af dagen og er det kun om natten der er "ballade"?

Det kan også sagtens være bisser der driller, tigerspring og sygdom osv.

Gem

Anmeld Citér

31. oktober 2016

Anonym trådstarter

Clisolka skriver:

Ork ja, jeg er mor til en natteravn, eller tidligere natteravn Jeg er mor til 2 ørebørn  Hvordan er han i løbet af dagen og er det kun om natten der er "ballade"?

Gem

Han har lige været syg og der var han meget anderledes vil slet ikke sove og græd som pisket. Tænker måske selv det tænder,  men han holder jo nærmest en fest når han vågner 

Anmeld Citér

31. oktober 2016

Anonym trådstarter

Clisolka skriver:

Gem

Og sover fint om dagen 

Anmeld Citér

31. oktober 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Det er helt nornalt. Stort set alle børn vågner om natten (Google evt børns søvnrytme). Nogle børn kan bare selv sove videre. 

Min datter på tre kalder stadig et par gange så man kan lige så godt vænne sig til det.

Anmeld Citér

31. oktober 2016

modesty

Anonym skriver:

Min søn på snart 7 måneder har i en periode over den sidste måned vågnet mange gange om natten har snart prøvet alt synes jeg selv han plejede sove igennem natten. Nogle der har prøvet noget lignende modtages råd med kyshånd 

Helt normalt. Deres hjerner er i rivende udvikling og der er intet "plejer" før de bliver minimum et par år.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.