Veninder søges;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.315 visninger
5 svar
2 synes godt om
31. oktober 2016

CamillaSoefelt

Kære allesammen. 

Jeg er en pige/kvinde på 31 år, som søger nogle veninder til at gå i biffen med, ud og spise, måske drikke cocktails, en tur i byen osv. ;-).

Jeg er mor til 2 drenge på 3 og 6 år som jeg lige er blevet alene med og har hveranden uge. Det er ikke et krav at du har børn. 

Jeg bor selv i Slangerup og det kunne da være fedt hvis du bor tæt på, men det ingen hindring hvis du feks bor i Kbh, Helsinge, Roskilde osv. 

Kom frisk og send mig en PB. 

Håber at høre fra jer  

Mange hilsner fra Camilla

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2016

TNBC

CamillaSoefelt skriver:

Kære allesammen. 

Jeg er en pige/kvinde på 31 år, som søger nogle veninder til at gå i biffen med, ud og spise, måske drikke cocktails, en tur i byen osv. ;-).

Jeg er mor til 2 drenge på 3 og 6 år som jeg lige er blevet alene med og har hveranden uge. Det er ikke et krav at du har børn. 

Jeg bor selv i Slangerup og det kunne da være fedt hvis du bor tæt på, men det ingen hindring hvis du feks bor i Kbh, Helsinge, Roskilde osv. 

Håber at høre fra jer  

Jeg flytter til kbh(eller nær) til jan(leder efter bolig) hvor jeg skal starte skole, ville være rart at møde nye mennesker. Jeg har ingen børn, men arbejder til dagligt med børn. 

Anmeld Citér

31. oktober 2016

AnoMom

CamillaSoefelt skriver:

Kære allesammen. 

Håber at høre fra jer  

Hej. Jeg er frisk på at få nye veninder. :-) 

jeg er selv en kvinde på 31 år og alene med en dreng på 15 måneder :-)

Anmeld Citér

31. oktober 2016

CamillaSoefelt

TNBC skriver:

Jeg flytter til kbh(eller nær) til jan(leder efter bolig) hvor jeg skal starte skole, ville være rart at møde nye mennesker. Jeg har ingen børn, men arbejder til dagligt med børn. 

Lyder fedt. Send evt. PB med lidt om dig selv;-)?

Anmeld Citér

31. oktober 2016

CamillaSoefelt

AnoMom skriver:

Hej. Jeg er frisk på at få nye veninder. :-) 

jeg er selv en kvinde på 31 år og alene med en dreng på 15 måneder :-)

Hvor fedt;-)! Sender du ikke en PB med mere om dig selv;-)?

Anmeld Citér

31. oktober 2016

TNBC

CamillaSoefelt skriver:

Lyder fedt. Send evt. PB med lidt om dig selv;-)?

Gør jeg i morgen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.