Jeg står overfor et potentielt dilemma i forbindelse med min kommende fødsel af min kæreste og jegs fælles barn. Dilemmaet er at jeg har termin dagen efter min kærestes søns fødselsdag og der er en lille risiko for jeg jo godt kunne gå i fødsel på hans fødselsdag. Jeg vil gernr tale med min kæreste om hvad vi gør hvis det skulle ske. For jeg vil jo for alt i verden ha min kæreste med til fødslen af vores fælles barn, men samtidig så kan jeg jo sagtens sætte mig ind i at hans søns fødselsdag også betyder alverden og skal prioriteres virkrlig højt. Jeg tænker absolut at han ville blive ked af det hvis hans far ikke kan holde fødselsdag for ham og det ville også gøre mig ondt at såre ham da han betyder alverden for mig også. Så egentlig ville jeg til hver en tid godt kunne forstå at han ville vælge sin søns fødselsdag frem for alt andet, men nu er det sat op i mod en fødsel af vores fælles søn og jeg ville virkrlig også være ked af hvis min kæreste ikke var med til fødslen.
Hvordan ville i andre gribe det and? Jeg ved godt at sandsynligheden for at det sker lige på hans fødselsdag ikke er kæmpe stor, men den er der alligevel, og jeg vil gerne ha talt med min kæreste om hvad vi gør i sådan en situation så vi er forberedte og mine følelser kan nå og vende sig til tanken om hvad planen så er.
Anmeld
Citér