Mix-klip erfaringer søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.389 visninger
5 svar
3 synes godt om
30. oktober 2016

sasaba

Jeg har virkeligt ledt på nettet, men jeg kan ikke rigtigt finde svar på det jeg søger 

Jeg er studerende og kommer derfor til at gå på barsel under min uddannelse. Jeg overvejer derfor at få udbetalt mix-klip under barslen.

Jeg har bare brug for at høre hvordan det er at være studieaktiv både i rollen som studerende, mor og partner + hvor meget der så forventes af en fra uddannelsesstedets side af? (Velvidende at det aldrig er det samme fra person til person osv.) 

Jeg håber nogen vil dele lidt erfaringer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2016

Fremad

At være studie aktiv børn eller ej er jo det samme.. deltage aktivt, overholde afleveringer mm samt fravær.... 

Anmeld Citér

2. november 2016

Lul85

Du kan kun få udbetalt mix klip hvis du forsat deltager i udd-forløbet hvilket er lig med ingen barsel.Hvis du ønsker at holde barsel skal du enten vælge dobbelt klip (6 mrd barsel) eller enkelt klip ( 12 mrd). Du kan også vælge en kombination. Jeg vil anbefale at du tager en snak med SU kontoret på din uddannelse idet der også fra skolens side skal laves en uddannelsesplan �� Håber du blev lidt klogere�� 

Anmeld Citér

3. november 2016

sasaba

Lul85 skriver:

Du kan kun få udbetalt mix klip hvis du forsat deltager i udd-forløbet hvilket er lig med ingen barsel.Hvis du ønsker at holde barsel skal du enten vælge dobbelt klip (6 mrd barsel) eller enkelt klip ( 12 mrd). Du kan også vælge en kombination. Jeg vil anbefale at du tager en snak med SU kontoret på din uddannelse idet der også fra skolens side skal laves en uddannelsesplan �� Håber du blev lidt klogere�� 

Tak, en smule  Jeg har bestemt tænkt mig at snakke med en vejleder fra uddannelsen inden jeg vælger!

Anmeld Citér

3. november 2016

Camellia