hvordan spar i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.132 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. oktober 2016

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

hej søde mennesker. jeg vil hører hvordan eller hvor i spar. sagen er den at jeg har et lån i banken på $$ og min kæreste en$$ . som vi mega meget vil betale tilbage. jeg blev færdig sidste år med mit studie også har vi en lille pige på 2 år. jeg har ikke noget fast men vikar  ny og næ. min kæreste blev færdig i år med sit uddannelse. så det er nu vi første gang vi er ude af su og har lidt mere at gør. 

igen hvordan spar i eller hvor ? og har i vaægte at tilbage betale den ene lån først eller hver for sig  (hvis nu der sidder andre end os med lån i banken ) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
libramarie12 skriver:

hej søde mennesker. jeg vil hører hvordan eller hvor i spar. sagen er den at jeg har et lån i banken på $$ og min kæreste en$$ . som vi mega meget vil betale tilbage. jeg blev færdig sidste år med mit studie også har vi en lille pige på 2 år. jeg har ikke noget fast men vikar  ny og næ. min kæreste blev færdig i år med sit uddannelse. så det er nu vi første gang vi er ude af su og har lidt mere at gør. 

igen hvordan spar i eller hvor ? og har i vaægte at tilbage betale den ene lån først eller hver for sig  (hvis nu der sidder andre end os med lån i banken ) 

I har formodentlig en månedlig ydelse på begge lån.

Det vil jeg forsætte med at betale og så se på hvordan renten er.

Den med højest rente til jeg betale ekstra ind på først. Er renten den samme vil jeg betale ekstra på det lån der er mindst.

Når 1 lån er afbetalt vil jeg bruge beløbet på det evt det ekstra der også blev betalt ind så der er et stort beløb at sætte ind på det sidste lån.

Håber det gav lidt mening.

Hvis I vil finde penge i det daglige at betale ekstra med. Er det altid en god idé at se på hvor i kan spare. Evt på madbuget mobil regninger. Osv.

Anmeld Citér

30. oktober 2016

libramarie12

Profilbillede for libramarie12
hannetheis skriver:

I har formodentlig en månedlig ydelse på begge lån.

Det vil jeg forsætte med at betale og så se på hvordan renten er.

Den med højest rente til jeg betale ekstra ind på først. Er renten den samme vil jeg betale ekstra på det lån der er mindst.

Når 1 lån er afbetalt vil jeg bruge beløbet på det evt det ekstra der også blev betalt ind så der er et stort beløb at sætte ind på det sidste lån.

Håber det gav lidt mening.

Hvis I vil finde penge i det daglige at betale ekstra med. Er det altid en god idé at se på hvor i kan spare. Evt på madbuget mobil regninger. Osv.

tak for rådet mit lån er din lille. og så har min kæreste det dobbelte ���� maden er jeg begyndt at kigge på. og skal til at lave madplan som vi skal holde os til. sådan vi kan spar der. alle vores forsikringer ar jeg flytte et sted GF fik det bedste tilbud.(4000kr om året sparet)  mobil havde jeg ikke tænkt på (kigger på det i morgen ) mange tak 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

B&J

Helt sikket madplan og gerne mad til to dage af gangen fordi der spare man tit 500kr

handel ind til en uge af gangen så man ikke køber impuls køb

har i højt mobil forbrug? 

Internet tv kan man også spare meget på hvis man tit skifter

spar på at det gode tøj, sminke parfumer osv. 

Lav madpakker stedet for at købe i kantine osv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.