Luksus autostol - Cybex Sirona 0-18 lg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. oktober 2016

Anonym trådstarter

Fantastisk autostol 0-18 kg fra Cybex med isofix og meget flot stand og brugt beskedent.
Bedst i test og kan bruges fra fødsel til 4 års alderen. Således slipper man for indkøb af en størrelse stol. Den kan også dreje, så man let kan tage barnet ud og sætte det ind.
Den kan vende bagud og fremad når benene bliver for lange. Når barnet vender fremad bruges en pude som giver væsentlig større sikkerhed end andre mærkers tilsvarende stole.
Nypris omkring 4300 kr. Min pris: 2300kr

Kan afhentes i Gentofte lige ved jægersborg station.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2016

Anonym trådstarter

...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. oktober 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Fantastisk autostol 0-18 kg fra Cybex med isofix og meget flot stand og brugt beskedent.
Bedst i test og kan bruges fra fødsel til 4 års alderen. Således slipper man for indkøb af en størrelse stol. Den kan også dreje, så man let kan tage barnet ud og sætte det ind.
Den kan vende bagud og fremad når benene bliver for lange. Når barnet vender fremad bruges en pude som giver væsentlig større sikkerhed end andre mærkers tilsvarende stole.
Nypris omkring 4300 kr. Min pris: 2300kr

Kan afhentes i Gentofte lige ved jægersborg station.

Hvorfor sælges den?

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hvorfor sælges den?

Den er beregnet fra 0-18 kg og min søn vejede 17,6 kg da jeg vejede ham sidste weekend. 

Den har aldrig været i et uheld eller noget overhoved og da vi har to biler er den ikke brugt særligt meget. Her er en anden stol. Vi købte den da vores søn var 2 så den har ikke været brugt fra start som den kan.

man sparer et stoleindkøb ellers fordi den kan gå fra 0-18 kg.

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Anonym trådstarter

Han bliver snart 3... er vokset meget og er meget stor af sin alder

Anmeld Citér

30. oktober 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Den er beregnet fra 0-18 kg og min søn vejede 17,6 kg da jeg vejede ham sidste weekend. 

Den har aldrig været i et uheld eller noget overhoved og da vi har to biler er den ikke brugt særligt meget. Her er en anden stol. Vi købte den da vores søn var 2 så den har ikke været brugt fra start som den kan.

man sparer et stoleindkøb ellers fordi den kan gå fra 0-18 kg.

Okay meget rart at vide. :-) 

ønsker mig brændende den autostol og det er jo en super pris. Har dog ikk pengene lige nu så skal lige se om jeg kan lave en aftale med farmand ;-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.