Det værste der kunne ske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.243 visninger
12 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. oktober 2016

Anonym trådstarter

Ja,  som overskriften siger er det værste der kunne ske for mig lige sket.

Jeg tabte autostolen ned på jorden hvor min 3 uger gamle søn lå. Han var spændt fast så han røg ikke ud og rørte ikke jorden. Han begyndte at græde, men jeg ved ikke om det måske også kunne have noget at gøre med at han sov og blev vækket ret voldsomt.

Han græd i kort tid og sover nu. Han har været helt som han plejer, har været i godt humør, spist som han plejer og faldt i søvn som han plejer.

Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal ringe til vagtlægen eller hvad jeg skal...

Føler mig som verdens DÅRLIGSTE mor

Hvad skal jeg gøre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2016

Skouboe

Anonym skriver:

Jeg tabte autostolen ned på jorden hvor min 3 uger gamle søn lå. Han var spændt fast så han røg ikke ud og rørte ikke jorden. Han begyndte at græde, men jeg ved ikke om det måske også kunne have noget at gøre med at han sov og blev vækket ret voldsomt.

Han græd i kort tid og sover nu. Han har været helt som han plejer, har været i godt humør, spist som han plejer og faldt i søvn som han plejer.

Hvad skal jeg gøre? 

Det et sådan nogle ting, der sker. Heldigvis er babyer mere hårdføre end man skulle tro. Jeg tror at gråden mere skyldes forskrækkelsen. Husk også at en autostol er lavet til at beskytte babyer, og det har den antageligvis også gjort her.

Så længe han opfører sig som normalt, ville jeg ikke gøre noget.

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Anonym

Det sker. Min søn bankede hovedet ind i siden på sin vugge, da han lige havde lært at sætte sig op ved at holde os i hænderne. Ikke hårdt på nogen måde, og han slog sig ikke, men han blev forskrækket. Der havde jeg det heller ikke særligt godt med mig selv! 

Men de er børn. De kommer til at slå sig. Selvfølgelig skal vi som forældre gøre alt, hvad vi kan for at undgå, at de kommer til skade, men de kan ikke gå gennem livet uden at få lidt knubs.

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Carina:-)

Han faldt ikke ud så jeg ville ikke være så bekymret men husk at autostolen skal kasseres da du den ikke længere er sikker i et evt uheld. 

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Anonym

Et klap på skulderen herfra. Dumme ting sker, og vi gør jo alt, hvad vi kan for at forhindre det.

Jeg græd som pisket og følte mig også som en dårlig mor, da barnevogn med få mdr gammel baby trillede ud på en meget trafikeret vej!

Er sikker på, at din baby ingen skade har taget - ligesom min for øvrigt. Det var blot moderen, der fik ar på sjælen!

Anmeld Citér

28. oktober 2016

ErDuHerIkkeSnart

Det er selvfølgelig ikke sjovt ... Men det er helt afgjort også meget langt fra "det værste der kunne ske".

Det lyder til at der heldigvis ikke er sket det lille pus noget som helst andet end en forskrækkelse - så ud over lige at holde øje med at alt virker normalt, skal du ikke gøre andet end at skrive det på listen over ting der gør dig til et helt almindeligt menneske

Anmeld Citér

28. oktober 2016

tarkoflen

Det skete også for min veninde, hun havde sat stolen hen over sædet på indkøbsvognen og det var en dårlig ide  

min kære guddatter er 9 år, meget klog og fejler intet. 

hvis du er utryg så ring til vl og få ro i sjælen, det kan ikke skade. 

Og du er ikke en dårlig mor, bare en uheldig en i dag, det sker for os alle!

Kram

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hvad skal jeg gøre? 

Arrrhhh....det var nok ikke det værste, der kunne ske, sådan cirka langt fra. Når du har fået nogle flere børn, så lærer du også, at shit happens, og at du skal lade være med at tage det så tungt og overdrive de forskellige hændelser (for du er garanteret, at der kommer flere). 

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Babilooo

Carina:-) skriver:

Han faldt ikke ud så jeg ville ikke være så bekymret men husk at autostolen skal kasseres da du den ikke længere er sikker i et evt uheld. 

at stolen er tabt fra 30-40 cm højde - bærehæjde kvalificerer nok næppe som et uheld. 

Til ts: Jeg ville ikke kassere den. Spørg i en butik om den kan bruges hvis du er i tvivl. 

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg ville være mere nervøs for autostolen end for barnet....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.