Julie 10 uger, 2 uger korrigeret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.557 visninger
7 svar
14 synes godt om
28. oktober 2016

Flødebollen

Julie er nu 10 uger gammel og hold nu kæft, jeg troede ikke, man kunne rumme så mange følelser for så lille et væsen. Hun vejede 4120 gram og målte 50 cm for en uge siden, sover som en drøm og spiser når hun melder sig. Hun fejler intet!  Som lægerne sagde,  Julie ved ikke engang selv, hun er født så meget for tidlig. Hun udvikler sig som hun skal, øjne fejler intet, og er egentlig bare ret 'normal'. Vi døjer med maven som det eneste 

hun tog 5 år at lave, men hvad pokker var meningen med livet inden hende? Vi er dybt forelskede og lykkelige

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2016

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Hvor er hun bare en skøn lækkermås 

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Mami

Hvor er hun soed  

Er hun korrigeret 8 dage eller 8 uger? 

Anmeld Citér

28. oktober 2016

AnoMom

Flødebollen skriver:

Julie er nu 10 uger gammel og hold nu kæft, jeg troede ikke, man kunne rumme så mange følelser for så lille et væsen. Hun vejede 4120 gram og målte 50 cm for en uge siden, sover som en drøm og spiser når hun melder sig. Hun fejler intet!  Som lægerne sagde,  Julie ved ikke engang selv, hun er født så meget for tidlig. Hun udvikler sig som hun skal, øjne fejler intet, og er egentlig bare ret 'normal'. Vi døjer med maven som det eneste 

hun tog 5 år at lave, men hvad pokker var meningen med livet inden hende? Vi er dybt forelskede og lykkelige

Kan dælme godt forstå I er forelskede. Hold nu kæft en lækkermås 

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Flødebollen

Mami skriver:

Hvor er hun soed  

Er hun korrigeret 8 dage eller 8 uger? 

2 uger korrigeret. Aner ikke hvorfor jeg skrev 8? Haha

ammehjerne

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Flødebollen

Flødebollen skriver:

Julie er 2 uger korrigeret. Ammehjerne skrev 8 a haha. 

Anmeld Citér

28. oktober 2016

TNBC

Flødebollen skriver:

En smuk baby med et smukt navn

Anmeld Citér

29. oktober 2016

Flødebollen

TNBC skriver:

En smuk baby med et smukt navn

Tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.