Blokade i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.105 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. oktober 2016

Tascha26

Hej piger

efter vores vækstscanning i går fik jeg snakket indlæggelsessamtale samt snakket med narkosen. Narkosen spørg så om jeg efter kejsersnittet vil have en blokade i maven som virker i 12 timer. Har aldrig hørt om denne blokade før og søger derfor erfaringer med den? Fordele og ulemper? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Efter mit andet Ks fik jeg to indsprøjtninger i maven oppe på opvågning - tænker det var fordi jeg ikke kan tåle morfin . Det virkede rigtig fint, jeg var hurtigt ide af sengen og kom mig hurtigt .. Ellers ring ind på afdelingen så de Lan fortælle dog mere præcist hvorfor... Pøj pøj

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Tascha26

Mulllesmor skriver:

Efter mit andet Ks fik jeg to indsprøjtninger i maven oppe på opvågning - tænker det var fordi jeg ikke kan tåle morfin . Det virkede rigtig fint, jeg var hurtigt ide af sengen og kom mig hurtigt .. Ellers ring ind på afdelingen så de Lan fortælle dog mere præcist hvorfor... Pøj pøj

Det her er en blokade som anæstesien lægger på operationsstuen inden man kommer på opvågning og har effekt i 12 timer. Tror det er forholdsvis nyt, men ku bare være rart at hører hvis nogen havde prøvet det og ku fortælle lidt om det

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Mulllesmor

Nå for een ja så er jeg ik til meget hjælp.. Det lyder ellers spændende haf da også godt vide hvorfor de er begyndt på det

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Rockertand

Hej piger

efter vores vækstscanning i går fik jeg snakket indlæggelsessamtale samt snakket med narkosen. Narkosen spørg så om jeg efter kejsersnittet vil have en blokade i maven som virker i 12 timer. Har aldrig hørt om denne blokade før og søger derfor erfaringer med den? Fordele og ulemper? 

Ja, jeg fik den i august 2015, og jeg fik først smertestillende dagen efter. Hvor meget den har virket, ved jeg ikke, for jeg har høj smertetærskel, men det var interessant at se den blive lagt (han ultralydsskanner imens), og så var jeg undervisningsmateriale for obstetrikkerne, så det var lidt sjovt med tilskuere.

Det var i øvrigt på et af de mindste sygehuse i landet, så helt ukendt kan den ikke være.

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Mulllesmor

Rockertand skriver:

Ja, jeg fik den i august 2015, og jeg fik først smertestillende dagen efter. Hvor meget den har virket, ved jeg ikke, for jeg har høj smertetærskel, men det var interessant at se den blive lagt (han ultralydsskanner imens), og så var jeg undervisningsmateriale for obstetrikkerne, så det var lidt sjovt med tilskuere.

Det var i øvrigt på et af de mindste sygehuse i landet, så helt ukendt kan den ikke være.

Gad hvids om det ikke også var det jeg fik så for den blev også lagt hvor hun brugt ultralydsscanner.. det var dog i 2013 og det har nok videreudviklet det siden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.