Voksipose??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

988 visninger
10 svar
9 synes godt om
28. oktober 2016

Miti's mama

Det er første gang jeg skal have barn i Danmark og vil rigtig gerne have at hun kommer i barnevogn. Derfor har jeg fået anbefalet at købe en voksipose eller noget der ligner. Termin er 30. januar, så det bliver nok lidt koldt uden.

Hvad kan i anbefale og hvad er bedst til prisen synes i??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2016

Solsikken15

En voksi er for os uundværlig! Især med et vinterbarn. Det virker bare, og de sover simpelthen så godt i dem. På med en uldtrøje og en hue, måske et par varme futter, og så bare ud i den friske luft! Vi betalte fuld pris (1700 eller noget i den retning), og det er de bedste penge, vi har brugt til udstyr! Der findes mange kopier, dem kender jeg ikke. Men jeg ved, at voksi er kvalitet, og at børnene kan ånde i dem. 

Anmeld Citér

28. oktober 2016

modesty

Miti's mama skriver:

Det er første gang jeg skal have barn i Danmark og vil rigtig gerne have at hun kommer i barnevogn. Derfor har jeg fået anbefalet at købe en voksipose eller noget der ligner. Termin er 30. januar, så det bliver nok lidt koldt uden.

Jeg købte en brugt Voksi på dba til 500 kr. og elskede den. Den var alle pengene værd. 

Anmeld Citér

28. oktober 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Miti's mama skriver:

Jeg købte en brugt voksi til 400 kr inkl bæreplade så den kan bruges som lift, og sommerdyne, så den kan bruges året rundt. 

Har absolut elsket den! Min datter har brugt den i lige knap 2 år, og har aldrig været kold i den. Om vinteren har hun haft en uldtrøje, -hue og -luffer (fordi hun stak armene ud af den) på, og har bare været lækker varm i den. Og så har hun sover SÅ godt i den. Hun gik fra 3 lure på ½-1 time til 2 lure på 3 timer fra dag til dag, da jeg puttede hende i voksi. Desværre er hun vokset ud af den nu, men den skal uden tvivl gemmes til nr 2 en gang.

Kan kun anbefale den 

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Skouboe

Vi købte også en original Voksi til vores ældste (hun er fra 27 januar) og vi elskede den. 

Det kan også godt anbefales at købe en puttepose til autostolen til vinterbørn. Vi elskede ihvertfald vores.  http://www.cuddle.dk/Putteposen 

Anmeld Citér

28. oktober 2016

tarkoflen

Jeg stemmer i voksi koret eller en anden med ulddyne, da det klart regulere bedst!

Anmeld Citér

28. oktober 2016

De3Guldklumper

Jeg har prøvet både kopi og original og jeg vil til hver en tid investere i en original voksi. Den er bare det mere lækker at have mellem hænderne. 

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Miti's mama

Tak alle sammen! Tror det bliver en voksi var i tvivl om det var et af de der oversalgte baby produkter, men det kan jeg høre det absolut ikke er 

Tak alle sammen!

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Vi har været sindssyge glade for vores.. jeg var også meget skeptisk først.. men vi skal bruge den for anden år nu 

Anmeld Citér

29. oktober 2016

nanan78

Profilbillede for nanan78

Vi har også været glade for voksi. Jeg har een til salg, hvis du er interesseret kan du sende en PB.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.