Hæve et specifikt antal penge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
8 svar
6 synes godt om
27. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hejsa,

det er så længe siden, jeg har haft kontanter på mig, men for nylig var der Tupperware demonstration hjemme hos mig. Jeg skal så have kontanter til damen når hun kommer med tingene. Kan man overhovedet hæve penge i banken længere? Det er en totalmængde, som er over hæveautomatens maksimum. Er helt blank 

Vi har Jyske Bank, hvis det hjælper. Vil helst bare undgå at ligne en nisse, når jeg står i banken med mit Visa-kort 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2016

ErDetSnartNU

Hvor mange penge drejer det sig om? Hvis det var mig (og det ikke drejede sig om mange tusinde kroner) ville jeg bare bede om penge over beløbet de næste par gange jeg er ude at købe ind - jeg synes tit jeg hører folk bede om at få ret mange penge over beløbet. 

Anmeld Citér

27. oktober 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Hejsa,

det er så længe siden, jeg har haft kontanter på mig, men for nylig var der Tupperware demonstration hjemme hos mig. Jeg skal så have kontanter til damen når hun kommer med tingene. Kan man overhovedet hæve penge i banken længere? Det er en totalmængde, som er over hæveautomatens maksimum. Er helt blank 

Vi har Jyske Bank, hvis det hjælper. Vil helst bare undgå at ligne en nisse, når jeg står i banken med mit Visa-kort 

Det er meget forskelligt mellem filialerne hvem der har kontanter liggende. Men man kan bestille kontanter hos dem fra dag til dag. :-)

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Anonym trådstarter

Tis! Troede seriøst, at jeg bare kunne hæve penge. Det er over 5000 kr.

Må hellere lige ringe til banken

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Rauw

Vores banker i byen har ikke penge liggende man kan gå ind og hæve. Men jeg har da før hævet feks 4000 i den ene bank og så 3000 i den anden bank på mit kort i automaten. Det kan du vel også? (Hvem har brug for plastik bøtter for over 5000? Jeg er i chok 

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Vores banker i byen har ikke penge liggende man kan gå ind og hæve. Men jeg har da før hævet feks 4000 i den ene bank og så 3000 i den anden bank på mit kort i automaten. Det kan du vel også? (Hvem har brug for plastik bøtter for over 5000? Jeg er i chok 

Der var 20 piger, så det er næsten ok 

Jeg ringede lige til banken, og da vi bor i en større by, kan vi godt hæve penge i banken. Problem solved, men tak for hjælpen!

Anmeld Citér

27. oktober 2016

B&J

Vores kan man sende penge til via overførelses eller mobil pay

Anmeld Citér

27. oktober 2016

MoarMoar

Normalt kan du hæve 15.000 kr i pengeautomaten mellem kl 6-18, i din bank. Også er det vidst kun 6000 kr om natten. 

Med visa-kort kan du hæve 2000 kr i pengeautomat hos andre banker. 

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Mamman

Profilbillede for Mamman

I mon bank kan man hæve op til 15.000 i hæveautomaten i åbningstiden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.