Puslebord med plads "bagved"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. oktober 2016

Celine89

Vi skal have indrettet en pusleplads på badeværelset. Der er egentlig plads lige ved siden af vasken, men der står sådan et lille teknik-kabinet i hjørnet. Derfor skal vi bruge en puslekommode med plade, hvor pladen vender bagud, så der bliver frigjort noget plads bagved bordet. Giver det mening?

Nogen der kan give et bud på, hvor man kan finde sådan et puslebord? Jeg så et på den blå avis for noget tid siden, men nu er annoncen væk og jeg kan simpelthen ikke finde noget tilsvarende nogen steder.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2016

Mullesmith

Celine89 skriver:

Vi skal have indrettet en pusleplads på badeværelset. Der er egentlig plads lige ved siden af vasken, men der står sådan et lille teknik-kabinet i hjørnet. Derfor skal vi bruge en puslekommode med plade, hvor pladen vender bagud, så der bliver frigjort noget plads bagved bordet. Giver det mening?

Nogen der kan give et bud på, hvor man kan finde sådan et puslebord? Jeg så et på den blå avis for noget tid siden, men nu er annoncen væk og jeg kan simpelthen ikke finde noget tilsvarende nogen steder.

Vi har en stor puslekommode med plads bagved, altså pladen vender bagud. Der er rigtig mange til salg brugt på dba.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.