Kaos derhjemme efter barn nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.088 visninger
5 svar
1 synes godt om
26. oktober 2016

Anonym trådstarter

gode råd søges!

jeg har en dreng på 4 år med sprogvanskeligeheder dvs er først begyndt at snakke nu men det går fremad. Så det har været svært at fortælle ham nogle ting da han ikke altid forstår, ja så kom vores barn nr 2 og er idag 8 uger. Men der er kaos derhjemme især om aften, når den lille græder vågner den store og kan ikke falde i søvn igen. Det har stået på længe. Den lille er meget urolig om aftenen og græder. Hvornår bliver det bedre? Eller gode råd? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Deler de værelse? 

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Deler de værelse? 

Nej men han kan høre ham og om morgenen kommer han ind til os ca kl 5 og kan ikke sove fordi den lille laver lyde eller græder 

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Mullesmith

Ingen kan sige hvornår det bliver bedre, det må tiden vise. Men her sov den lille igennem fra han var ca.6mdr altså han sov fra 20-7 om morgenen. 

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Mor1986

Anonym skriver:

gode råd søges!

jeg har en dreng på 4 år med sprogvanskeligeheder dvs er først begyndt at snakke nu men det går fremad. Så det har været svært at fortælle ham nogle ting da han ikke altid forstår, ja så kom vores barn nr 2 og er idag 8 uger. Men der er kaos derhjemme især om aften, når den lille græder vågner den store og kan ikke falde i søvn igen. Det har stået på længe. Den lille er meget urolig om aftenen og græder. Hvornår bliver det bedre? Eller gode råd? 

Jeg er nok ikke den bedste at sige det fra. Men vores er 5 mdr nu og først nu er det blevet bedre. 

Anmeld Citér

27. oktober 2016

rytteriet

Kan I ikke have den lille hos jer og så lukke alle døre?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.