Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.465 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. oktober 2009

CamillaKa

Hej..
Er der nogen der kender til denne barnevogn eller har erfaringer med den,? Teutonia monsun S med svinghjul. jeg synes den ser smart og lækker ud, og så er den ikke alt for dyr.. så den overvejer jeg at købe!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
jeg har ikke personlige erfaringer med den, men sådan noget kender en som kender en som kender en... og de har ikke haft gode erfaringer med den... noget med at svinghjulene begyndte at dreje, uden de skulle, og så pludselig satte de sig fast og kunne ikke dreje osv... men som sagt er det en "tordenskjoldsforklaring" og ANER intet om det selv

Anmeld

2. oktober 2009

CamillaKa

Caroline86 skriver:

jeg har ikke personlige erfaringer med den, men sådan noget kender en som kender en som kender en... og de har ikke haft gode erfaringer med den... noget med at svinghjulene begyndte at dreje, uden de skulle, og så pludselig satte de sig fast og kunne ikke dreje osv... men som sagt er det en "tordenskjoldsforklaring" og ANER intet om det selv

okay.. jeg synes bare det dejligt man ikke skal løfte forhjulene når man skal dreje! har du fundet en barnevogn??

Anmeld

2. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
CamillaKa skriver:

okay.. jeg synes bare det dejligt man ikke skal løfte forhjulene når man skal dreje! har du fundet en barnevogn??

ja, men tror hurtigt man vender sig til at løfte dem Jeg kiggede selv på den vogn du taler om, men havde jo "skrækhistorierne" i baghovedet, så jeg/vi (mest mig ) har valgt en Brio Kompakt Plus.. den fylder ikke ret meget klappet sammen, og det er super vigtigt for os, pga, bilernes størrelse

knus

Anmeld

2. oktober 2009

CamillaKa

Caroline86 skriver:

ja, men tror hurtigt man vender sig til at løfte dem Jeg kiggede selv på den vogn du taler om, men havde jo "skrækhistorierne" i baghovedet, så jeg/vi (mest mig ) har valgt en Brio Kompakt Plus.. den fylder ikke ret meget klappet sammen, og det er super vigtigt for os, pga, bilernes størrelse

knus

Synes det er meget svært at finde den rigtige vogn. Der er næsten altid nogen der har et eller andet dårligt at sige, så tror man skal huske at høre alle de gode erfaringer også!

Anmeld

3. oktober 2009

Bondepigen

CamillaKa skriver:

Hej..
Er der nogen der kender til denne barnevogn eller har erfaringer med den,? Teutonia monsun S med svinghjul. jeg synes den ser smart og lækker ud, og så er den ikke alt for dyr.. så den overvejer jeg at købe!

Jeg kender ikke til den på billedet, men vi har en teutonia mistral S klapvogn, som vi så bare havde en lift i til hun blev for stor til den.

Den har osse sådan nogle svinghjul foran, og det synes vi bare er dejligt. Den er superlet at styre. Det kan gøres med en hånd, det kan man ikke med alm. hjul...og så kan man vende styret, så barnet kigger fremad eller på dig... 

Jeg har aldrig haft problemer med hjulene...bortset fra at det er meget svært at køre i et ordentligt lag grus...

http://www.e-pages.dk/babysam/2/126

Anmeld

4. oktober 2009

D2905

Hej!
Vi har lige købt den i går - og forventer at det bliver super dejligt! Vi var ikke i tvivl da vi stod og prøvede de forskellige modeller - vendte hele tidne tilbage til denne vogn! Vi har så valgt at undvære liften - og ønske os en Voksi Classic i stedet - da den kan bruges indtil de er ca. 3 år - så får man noget mere gavn af den.
Nu glæder vi os bare til at vi skal bruge den i det nye år.

Anmeld

4. oktober 2009

LotteGabriella

CamillaKa skriver:

Hej..

Jeg kender desværre ikke specifikt den vogn, men jeg har selv en kombivogn med svinghjul foran, hvor man kan låse dem når man f.eks. skal gå i grus eller skal op og ned i tog eller kantsten).....den er rigtig god til bykørsel, men er ikke så begejstret for den herover hvor jeg bor (bor selv på grusvej og der er mange høje kantsten nede i byen)...der er det virkelig frustrerende at man hele tiden skal låse hjulene for at kunne komme op og ned....men den er rigtig god over i KBH., der er kantstenene ikke så høje og der er heller ikke grusvej. Så den står nu hos mine forældre i Brøndby

Anmeld

4. oktober 2009

CamillaKa

Tak for jeres hjælp! Vi har været i babysam for at kigge på den, og det var absolut ikke sådan jeg lige forestillede mig den var at køre med, og desuden synes jeg den så mærkelig ud i virkeligheden, minder lidt om en rullestol. så den skal det helt sikkert ikke være!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.