Hvornår pokker skal jeg have mens igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. oktober 2016

Musen85

Jeg er i tvivl og har brug for lidt hjælp.. Min sidste blødning var d 23 september, som start dato. Det var hvad både vi og lægerne troede en spontan abort.. Blev så opereret den 30 september for en gul.. Og har ikke blødt siden.. (og blødningen den 30 var pga en indre blødbing), så den tæller vel ikke med i cyklussen..?

Skulle jeg ikke have haft min menstruation nu?? Har en cyklus på 29 dage 

Eller kan jeg slet ikke regne med min krop efter dette? Har aldrig nogensinde gået over tid, med mindre det var en graviditet og er ikke gravid. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2016

esioul

Musen85 skriver:

Jeg er i tvivl og har brug for lidt hjælp.. Min sidste blødning var d 23 september, som start dato. Det var hvad både vi og lægerne troede en spontan abort.. Blev så opereret den 30 september for en gul.. Og har ikke blødt siden.. (og blødningen den 30 var pga en indre blødbing), så den tæller vel ikke med i cyklussen..?

Skulle jeg ikke have haft min menstruation nu?? Har en cyklus på 29 dage 

Eller kan jeg slet ikke regne med min krop efter dette? Har aldrig nogensinde gået over tid, med mindre det var en graviditet og er ikke gravid. 

Du kan ikke regne med at din mens er regelmæssig efter en GUL. Der kan godt gå lidt tid inden kroppen finder sig selv igen. 

Anmeld Citér

25. oktober 2016

Musen85

esioul skriver:

Du kan ikke regne med at din mens er regelmæssig efter en GUL. Der kan godt gå lidt tid inden kroppen finder sig selv igen. 

Det var den bare sidste gang jeg havde en gul.. Der kom den på dagen..   men det endte selvfølgelig i operation denne gang, så der er jo nok andre faktorer der spiller ind 

Anmeld Citér

25. oktober 2016

esioul

Musen85 skriver:

Det var den bare sidste gang jeg havde en gul.. Der kom den på dagen..   men det endte selvfølgelig i operation denne gang, så der er jo nok andre faktorer der spiller ind 

Ja desværre kan det lave noget rod i cyklus. 

Anmeld Citér

25. oktober 2016

Musen85

esioul skriver:

Ja desværre kan det lave noget rod i cyklus. 

Nøj hvor irriterende!   men tak for svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.