Sovepose, voksi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. oktober 2016

debattør-36269

Er der mon nogle der har erfaringer med flere forskellige slags "soveposer" ala voksi?

Vi har tidligere haft voksi, og skal nu ud og købe ny.. men er det voksi vi skal vælge igen? Eller er det trille kørepose, babydan, duniduo osv..

Vil gerne høre fra nogle, som har prøvet noget forskelligt, og derfor kan sammenligne dem :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
debattør-36269 skriver:

Er der mon nogle der har erfaringer med flere forskellige slags "soveposer" ala voksi?

Vi har tidligere haft voksi, og skal nu ud og købe ny.. men er det voksi vi skal vælge igen? Eller er det trille kørepose, babydan, duniduo osv..

Vil gerne høre fra nogle, som har prøvet noget forskelligt, og derfor kan sammenligne dem :-)

Jeg har ikke selv prøvet den, men en veninde har brugt sleebi (eller sleebee, eller hvad den hedder), og hendes datter var uden undtagelse drivvåd af sved når hun kom op. Også selvom det var midt om vinteren, hun havde sovet udenfor og kun haft body på. Jeg ved ikke om andre har samme erfaring med den. Jeg var i hvert fald glad for at min datter har ligget i voksi hvor hun har været dejlig varm uden at være klam med mindre jeg ikke har fået reguleret tøjet hurtigt nok ved vejrskifte.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.