7 måneder vil ikke spise og skriger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. oktober 2016

Mine3drenge

Min lille dreng på 7 måneder har igår aftes skreget som pisket da han skulle ha sin natflaske. I nat spiste han så 180-200 ml halvt sovende. Igen her kl 8 skreg og skreg han og jeg måtte lægge ham i seng. Han vil gerne ha sutten. Kan det være tænder? Bør jeg måske kontakte lægen eller en ørelæge og få tjekket hans ører? Han kan fint ligge på ryggen og lege og sove men lige så snart han skal spise skriger og vrider han sig som aldrig før. Han fik sin første tand for 3 uger siden men ved ikke om der er en ny på vej, han reagerede slet ikke så voldsomt på den første. Jeg bliver helt ked af det når han skriger sådan når jeg prøver at gi ham flasken, nu sidder jeg og græder i sofaen fordi jeg føler jeg gør ham fortræd når han reagere så kraftigt på at jeg prøver at gi ham noget at spise.. 

Hjælp mig kære mødre! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2016

Tin

Profilbillede for Tin
Mine3drenge skriver:

Min lille dreng på 7 måneder har igår aftes skreget som pisket da han skulle ha sin natflaske. I nat spiste han så 180-200 ml halvt sovende. Igen her kl 8 skreg og skreg han og jeg måtte lægge ham i seng. Han vil gerne ha sutten. Kan det være tænder? Bør jeg måske kontakte lægen eller en ørelæge og få tjekket hans ører? Han kan fint ligge på ryggen og lege og sove men lige så snart han skal spise skriger og vrider han sig som aldrig før. Han fik sin første tand for 3 uger siden men ved ikke om der er en ny på vej, han reagerede slet ikke så voldsomt på den første. Jeg bliver helt ked af det når han skriger sådan når jeg prøver at gi ham flasken, nu sidder jeg og græder i sofaen fordi jeg føler jeg gør ham fortræd når han reagere så kraftigt på at jeg prøver at gi ham noget at spise.. 

Hjælp mig kære mødre! 

Har du tjekket munden for svamp?

Anmeld Citér

24. oktober 2016

Mine3drenge

Har aldrig set en baby med svamp i munden så ved ikke hvordan der ser ud men hans ser ud som den plejer synes jeg 

Anmeld Citér

24. oktober 2016

Mullemee

Tag ham til lægen. Hvis du er det mindste i tvivl. Det kan også være forstoppelse eller andet man ikke kan se med det blotte øje. En baby bør ikke reagere så kraftigt på at få flaske. Der må ligge noget andet bag. Hellere have ro i maven og vide man gør det rigtige for sit barn end tro på det bedste og ende med indlæggelse. Måske er jeg bare pessimistisk men jeg vil hellere tage en gang for meget til lægen end gå rundt med ondt i maven fordi man er usikker. Ellers ring til din SP og få hende forbi. Det kan være hun kender til noget man kan gøre for at afhjælpe. Pøj, pøj i hvert fald.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.