Gode råd mod kraftig hoste søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. oktober 2016

AnoMom

nogen der har nogle gode råd til at komme en hoste til livs så man snart kan få noget søvn om natten uden at vække den lille? 

Er mildest talt ved at blive sindsyg. Selvom jeg sidder ret op så hoster jeg stadig, "væk-i-morgen" tabletter virker ikke og ej heller hostestillende hostesaft. 

Hjæææææælp. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2016

Bshizzle

AnoMom skriver:

nogen der har nogle gode råd til at komme en hoste til livs så man snart kan få noget søvn om natten uden at vække den lille? 

Er mildest talt ved at blive sindsyg. Selvom jeg sidder ret op så hoster jeg stadig, "væk-i-morgen" tabletter virker ikke og ej heller hostestillende hostesaft. 

Hjæææææælp. 

Jeg døjer selv med samme problem.. og gjort lidt over 1 uge nu (først havde jeg bare en forkølelse.. og nu hosteflip) 

Jeg startede op for 3 dage siden med sådan nogle  brusetabletter mod hoste (slim). 

Og har ikke hostet nær så meget hele dagen idag. 

De hedder ' Granon ' med citrus smag.  blå pakke. 

1 tab 3 gange dagligt. 

Ellers ved jeg man kan få sådan noget mund spray.. Ved dog ikke om dette virker. 

Ellers et gammelt godt råd.. (hvis det er slim hoste) Te med frisk citron 

Hvis ik det er slim-hoste.. så bare Te med masser af Honning 

Anmeld Citér

24. oktober 2016

AnoMom

Bshizzle skriver:

Jeg døjer selv med samme problem.. og gjort lidt over 1 uge nu (først havde jeg bare en forkølelse.. og nu hosteflip) 

Jeg startede op for 3 dage siden med sådan nogle  brusetabletter mod hoste (slim). 

Og har ikke hostet nær så meget hele dagen idag. 

De hedder ' Granon ' med citrus smag.  blå pakke. 

1 tab 3 gange dagligt. 

Ellers ved jeg man kan få sådan noget mund spray.. Ved dog ikke om dette virker. 

Ellers et gammelt godt råd.. (hvis det er slim hoste) Te med frisk citron 

Hvis ik det er slim-hoste.. så bare Te med masser af Honning 

Præcis det samme som her. Først forkølelse og nu hosteflip. 

Kunne være jeg skulle prøve dem. Dem kender jeg ikk men hvis de kan hjælpe bare en smule 

the med honning er prøvet uden positiv resultat. 

Det er mest tørt. Engang i mellem kommer der slim med men det er ikke så meget. ;-)

Anmeld Citér

24. oktober 2016

Kattha

AnoMom skriver:

Hjæææææælp. 

Ved godt du skrev du har prøvet hostesaft, men måske er der forskellige.. jeg er før blevet reddet af den der hedder Salina mikstur.

Anmeld Citér

24. oktober 2016

AnoMom

Kattha skriver:

Ved godt du skrev du har prøvet hostesaft, men måske er der forskellige.. jeg er før blevet reddet af den der hedder Salina mikstur.

Den kender jeg ikke. Den er da en mulighed. :-)

nu har hosten så fået vækket den lille der nægter at sove nu

Anmeld Citér

24. oktober 2016

Skouboe

AnoMom skriver:

Hjæææææælp. 

Lun te med honning. Det er vigtigt at teen ikke er for varm, når du putter honningen i, og at honningen ikke er varmebehandlet, så ødelægger du alle de gode ting i honningen.

http://politiken.dk/viden/ECE444388/honning-er-bedre-til-halsen-end-hostesaft/ 

Virker også glimrende på voksne.

Anmeld Citér

24. oktober 2016

AnoMom

Skouboe skriver:

Lun te med honning. Det er vigtigt at teen ikke er for varm, når du putter honningen i, og at honningen ikke er varmebehandlet, så ødelægger du alle de gode ting i honningen.

http://politiken.dk/viden/ECE444388/honning-er-bedre-til-halsen-end-hostesaft/ 

Virker også glimrende på voksne.

Er prøvet uden virkning desværre. :-(

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.