Digitalkamera til mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket et vil være bedst?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

722 visninger
0 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hej alle

Skriver nu kun som anonym da min mor er herinde og kameraet er en overraskelse  

Som overskriften lyder, leder jeg efter et digitalkamera til min mor. Hun har egentlig ikke brug for det helt store, hun vil bare gerne have et mindre kamera hun kan tage med i lommen eller tasken, tage med til fødselsdage, tage billeder af børnebørn eller have det med på ture hvor hun kan tage billeder, der er en smule bedre end dem på hendes mobil.

Jeg har kigget på nogen få online og har fundet frem til disse:

Canon IXUS 175 til 739,-
Sony DSC-W810 til 669,-
Nikon COOLPIX L31 til 622,-

Jeg havde ellers fundet Sony Cyber-shot DSC-W830 til 943,- som jeg personligt er mere vild med, men det er desværre lidt i den dyre ende. 

Hvilket af de 3 digitale kamera ville I råde mig til at købe til hende?  Vil så gerne hjælpe hende med at få et fint et, så hun kan tage de billeder hun så ofte snakker om.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.