Hejsa
Jeg er en pige på 27 år og gravid med den første.
Jeg har gennem hele mit liv farvet håret sort (har ellers mørkebrunt hår), da jeg syntes min egen hårfarve var kedelig og sort passede bedre til mig.
Pludselig en dag fik jeg en allergisk reaktion, hvor min pande hævede og det endte med at jeg næsten intet kunne se, da hævelsen flyttede sig ned omkring mine øjne. På skadestuen fik jeg besked på aldrig at farve håret igen, da denne reaktion var så voldsom og den næste kunne blive værre.
Jeg stoppede med at farve hår og da jeg blev 25, begyndte de første grå hår. Jeg tog chancen og købte en sort henna farve i en helse butik og fik også en reaktion af denne. Lægen påpegede at jeg skulle droppe al hårfarvning og acceptere mine grå hår.
Jeg har virkelig forsøgt at acceptere, men på de 2 år har je bare fået så mange grå hår, t det gør mig så ked af det.
Måske ville det ikke være så slemt, hvis mit eget hår var lysere. Men det her ser helt forfærdeligt ud.
Mit eget hår er mørkt, tyndt og glat. De grå er grå, tykke og krøller nærmest.
er der nogen der har samme problem og kan komme med et forslag? Måske er der blevet opfundet en mirakel hårfarve som ikke giver allergiske reaktioner
Anmeld
Citér