ALLE de ting man burde lave...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. oktober 2009

LineD

Puuuha kære medgravide...
Kender i det, at man bare har en masse ting man lige burde lave og bare ikke kan komme igang?
Nu har vi jo endelig fået de nye vinduer i, og jeg burde virkelig rydde op på det andet værelse, men for dælen hvor jeg har svært ved at komme igang, og når man så endelig får sig rejst, så skyller plukveerne ind over mig..

Øv...

Andre derude der har mange ting de gerne lige ville ordne/burde ordne men bare ikke kan komme igang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
jeps..burde gå ud og ryste sengetøjet og putte det en hurtig tur i tørretumbleren... og så burde jeg støvsuge i stuen, så huset er HELT rent til min mor og hunden kommer på besøg i dag... I stedet sidder jeg på baby.dk, facebook og så har jeg 3 små killinger liggende i sofaen som jeg ikke kan lade være med at kigge og kæle på

Anmeld

2. oktober 2009

LineD

Caroline86 skriver:

jeps..burde gå ud og ryste sengetøjet og putte det en hurtig tur i tørretumbleren... og så burde jeg støvsuge i stuen, så huset er HELT rent til min mor og hunden kommer på besøg i dag... I stedet sidder jeg på baby.dk, facebook og så har jeg 3 små killinger liggende i sofaen som jeg ikke kan lade være med at kigge og kæle på

Åh ja alt det burde jeg også.. eller det forventes i hvertfald at det kan jeg sagtens når nu jeg går hjemme alligevel Hurra for mænds logiske sans

Anmeld

2. oktober 2009

tumle81

Ha sådan tænker min mand også nogle gange, og jeg er sygemeldt med min bækkenløsning!!
Nogle dage er gode og der kan jeg godt overskue en masse, men andre dage har jeg så ondt at jeg kun kan ligge og ingenting lave!!

Han er heldigvis blevet mere forstående, nu hvor han virkelig kan se hvor ondt jeg har.

Jeg burde vaske op, ordne sengetøj og bare generelt lige rydde lidt op, meeen det er svært når man sidder så godt i sofaen og hygger sig ;-)

Knus Kathrina 36+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.