Syg dreng på 6 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. oktober 2016

Mortil2drenge<3

hej har en dreng på 6 måneder som er blevet mig hamrende snottet og bare rigtig pylret - han vil ikke rigtig noget så har ringet til vagtlægen for hører om jeg kan give ham lidt pandodil så han måske kan få sovet han har ikke sovet hele natten og morgen, hvad er bedst til sådan en lokale str er det oralt eller stik pille ? 

Oplever os noget jeg ikke har ser før han bøvser ekstremt meget og så græder han helt vildt derefter nogle der ved hvad det kan skyldes ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2016

ønskebørn74

Molly90 skriver:

hej har en dreng på 6 måneder som er blevet mig hamrende snottet og bare rigtig pylret - han vil ikke rigtig noget så har ringet til vagtlægen for hører om jeg kan give ham lidt pandodil så han måske kan få sovet han har ikke sovet hele natten og morgen, hvad er bedst til sådan en lokale str er det oralt eller stik pille ? 

Oplever os noget jeg ikke har ser før han bøvser ekstremt meget og så græder han helt vildt derefter nogle der ved hvad det kan skyldes ? 

Han er alt for lille til stikpiller. Han skal veje mindst 10 kg.

Anmeld Citér

22. oktober 2016

Mortil2drenge<3

ønskebørn74 skriver:

Han er alt for lille til stikpiller. Han skal veje mindst 10 kg.

Er det så oralt ? Lægevagten sagde jeg godt måtte give ham

Anmeld Citér

22. oktober 2016

Mor Christa

Giv ham flydende Panodil :-) og lidt te måske! Det plejer at give ro herhjemme .. 

Anmeld Citér

22. oktober 2016

ønskebørn74

Molly90 skriver:

Er det så oralt ? Lægevagten sagde jeg godt måtte give ham

Der kan du give ham ud fra vægten. Pinex laver det også og det er nemmere at give og forstopper ikke maven.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.