Hej forældre, kommende forælde og lignende - kunne ikke lige finde den korrekte debat titel.
Jeg har haft sex med min kæreste, og finder så ud af at min P stav er udløbet. Så nu er jeg selvfølgelig rigtig nervøs for om jeg evt kunne være blevet gravid.
Den udløb her i August måned... Har haft ubeskyttet sex med ham efterfølgende, lige til at jeg finder ud af at P staven er udløbet. Er det så overhovedet muligt at jeg allerede kan være blevet gravid? Jeg mener bare jeg har hørt at man først kan blive gravid lidt tid efter P staven er udløbet?
Jeg har SÅ ondt i min mave, mit tandkød bløder hvergang jeg børster tænder, og jeg føler mig oppustet. Dog har jeg i tankerne, at det er noget jeg bilder mig selv ind. Når man enden ønsker eller ikke ønsker sig et barn. Så ligger man mærke til de mindste ting. Jeg pletbløder også kun. Har taget graviditets test , men der var intet. Tror sgu der er noget. Skal jeg tage en ny om noget tid? Eller er jeg ved at blive skør?
Hvornår ville i tage en graviditets test efter samleje for at få det bedste resultat?
Ja, det er mange sprøgsmål jeg har, men ønsker ikke at være gravid, og var ikke opmærksom på at min P stav var udløbet.
Hilsen en forvirret 19 årig
Anmeld
Citér