Hvordan ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. oktober 2016

Kay

Profilbillede for Kay
??

Vi skal holde lille My s 2 års fødselsdag på søndag og har lavet lidt halloween tema... og jeg vil gerne lave spøgelses "kagen" på billedet... men hvilke opskrifter kan i anbefale?  

Syntes tit mine "hvide" kager bliver lidt tørre i det (og det skal ikke Være chokoladekage for det kan fødselsdagsbarnet ikke li) 

Og jeg tænker cream cheese frosting på toppen da den jo skal være hvid... men er det ikke lidt kedeligt med hvid kage og cream cheese?  Nogle ideer til hvad man ellers kan?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

elsker min lille familie   

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

21. oktober 2016

Karina84

Jeg sidder lige nu og spiser den lækreste svampede, bløde gulerodskage, kunne det være en ide?

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Leneur

Jeg har lavet en almindelig sandkagedej i muffinsforme og det blev vellykket, bare sørg for at de ikke skal bage i lige så lang tid som normalt... 

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Rockertand

Profilbillede for Rockertand
Kay skriver:

Vi skal holde lille My s 2 års fødselsdag på søndag og har lavet lidt halloween tema... og jeg vil gerne lave spøgelses "kagen" på billedet... men hvilke opskrifter kan i anbefale?  

Syntes tit mine "hvide" kager bliver lidt tørre i det (og det skal ikke Være chokoladekage for det kan fødselsdagsbarnet ikke li) 

Og jeg tænker cream cheese frosting på toppen da den jo skal være hvid... men er det ikke lidt kedeligt med hvid kage og cream cheese?  Nogle ideer til hvad man ellers kan?

Jeg ville lave fyldte vandbakkelser (med flødeskum eller hvad hun kan lide, bland farve i, gul, rød, blå, grøn), sådan profiterole-agtigt.

Anmeld Citér

21. oktober 2016

KissMeKissMeKissMe

Profilbillede for KissMeKissMeKissMe

http://www.femina.dk/mad/desserter/blaabaer-muffins-med-hvid-chokolade

De her er vildt gode (laver dem altid med hindbær i stedet for blåbær, da kombinationen af hindbær og hvid chokolade bare er min yndlings!). 

Og de smager super godt med frosting også 

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Kay

Profilbillede for Kay
??
Karina84 skriver:

Jeg sidder lige nu og spiser den lækreste svampede, bløde gulerodskage, kunne det være en ide?

Det kunne det måske godt  har du opskriften? 

elsker min lille familie   

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Kay

Profilbillede for Kay
??
Rockertand skriver:

Jeg ville lave fyldte vandbakkelser (med flødeskum eller hvad hun kan lide, bland farve i, gul, rød, blå, grøn), sådan profiterole-agtigt.

Hun er slet ikke til vandbakkelser 

elsker min lille familie   

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Kay

Profilbillede for Kay
??
KissMeKissMeKissMe skriver:

http://www.femina.dk/mad/desserter/blaabaer-muffins-med-hvid-chokolade

De her er vildt gode (laver dem altid med hindbær i stedet for blåbær, da kombinationen af hindbær og hvid chokolade bare er min yndlings!). 

Og de smager super godt med frosting også 

Tak hvilken frosting?

elsker min lille familie   

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Karina84

Kay skriver:

Det kunne det måske godt  har du opskriften? 

Det har jeg helt bestemt 

Jeg måtte lige ind og kigge på hendes side (hun har desværre mistet kampen til kræft for nogle år siden), hun har mange lækre opskrifter og har skrevet et par stykker af dem ned.

Hendes gulerodsboller med solsikkekerner er også virkelig lækre!

http://www.newyorkerbyheart.com/2006/10/gulerodskage-fra-new-orleans.html

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Kay

Profilbillede for Kay
??
Karina84 skriver:

Det har jeg helt bestemt 

Jeg måtte lige ind og kigge på hendes side (hun har desværre mistet kampen til kræft for nogle år siden), hun har mange lækre opskrifter og har skrevet et par stykker af dem ned.

Hendes gulerodsboller med solsikkekerner er også virkelig lækre!

http://www.newyorkerbyheart.com/2006/10/gulerodskage-fra-new-orleans.html

Tak

elsker min lille familie   

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.