Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tør i gætte på kønnet var til nakkefoldskanning igår og er virkelig nysgerrig er 13+1 idag ved godt det kun vil være gæt men prøv enlig vis i tør
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smilet:) skriver: Tør i gætte på kønnet var til nakkefoldskanning igår og er virkelig nysgerrig er 13+1 idag ved godt det kun vil være gæt men prøv enlig vis i tør
Pige
God-mor skriver: Pige
Hvorfor tror du det en pige
blomst84 skriver: Pige
Hvorfor tror du det er en pige kan virkelig ikk se hvor jeg skal kigge
Smilet:) skriver: Hvorfor tror du det en pige
Syntes der er 3 hvide streger forneden. Men kan sagtes gætte helt forkert, det var bare det første jeg tænkte da jeg så billedet.
God-mor skriver: Syntes der er 3 hvide streger forneden. Men kan sagtes gætte helt forkert, det var bare det første jeg tænkte da jeg så billedet.
Ja oka det blir spændene at få af vide til kønscanningen kæresten siger nemlig også pige og har tegnene på en pige vis man altså tror på alle de myter osv har ikk selv nogen ide om hvad det blir så det blir spændene
Smilet:) skriver: Ja oka det blir spændene at få af vide til kønscanningen kæresten siger nemlig også pige og har tegnene på en pige vis man altså tror på alle de myter osv har ikk selv nogen ide om hvad det blir så det blir spændene
Spændende se hvad den kinesiske kalender siger, den passede med min datter. (VED det er overtro) men da meget sjovt. Ved ikke om det passer denne gang.
Held og lykke med kønsscanningen det varer jo ikke længe før i kan tage til sådan en
God-mor skriver: Spændende se hvad den kinesiske kalender siger, den passede med min datter. (VED det er overtro) men da meget sjovt. Ved ikke om det passer denne gang. Held og lykke med kønsscanningen det varer jo ikke længe før i kan tage til sådan en
Har prøvet den kenisiske kalender men har fået af vide den kan laves på 2 forskellige måder og den ene siger en dreng og den anden måde siger pige så det blir spændene men er det ikk fra 14 fulde uger?
Smilet:) skriver: Har prøvet den kenisiske kalender men har fået af vide den kan laves på 2 forskellige måder og den ene siger en dreng og den anden måde siger pige så det blir spændene men er det ikk fra 14 fulde uger?
Jo 14+0 Ok troede kun der var den samme.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128