Gæt et køn :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.398 visninger
14 svar
2 synes godt om
21. oktober 2016

Smilet:)

Tør i gætte på kønnet  var til nakkefoldskanning igår og er virkelig nysgerrig er 13+1 idag  ved godt det kun vil være gæt men prøv enlig vis i tør 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2016

God-mor

Smilet:) skriver:

Tør i gætte på kønnet  var til nakkefoldskanning igår og er virkelig nysgerrig er 13+1 idag  ved godt det kun vil være gæt men prøv enlig vis i tør 

Pige

Anmeld Citér

21. oktober 2016

blomst84

Pige��

Anmeld Citér

21. oktober 2016

God-mor skriver:

Pige

Hvorfor tror du det en pige  

Anmeld Citér

21. oktober 2016

blomst84 skriver:

Pige��

Hvorfor tror du det er en pige  kan virkelig ikk se hvor jeg skal kigge 

Anmeld Citér

21. oktober 2016

God-mor

Hvorfor tror du det en pige  

Syntes der er 3 hvide streger forneden. Men kan sagtes gætte helt forkert, det var bare det første jeg tænkte da jeg så billedet. 

Anmeld Citér

21. oktober 2016

God-mor skriver:

Syntes der er 3 hvide streger forneden. Men kan sagtes gætte helt forkert, det var bare det første jeg tænkte da jeg så billedet. 

Ja oka det blir spændene at få af vide til kønscanningen  kæresten siger nemlig også pige og har tegnene på en pige vis man altså tror på alle de myter osv  har ikk selv nogen ide om hvad det blir så det blir spændene 

Anmeld Citér

21. oktober 2016

God-mor

Ja oka det blir spændene at få af vide til kønscanningen  kæresten siger nemlig også pige og har tegnene på en pige vis man altså tror på alle de myter osv  har ikk selv nogen ide om hvad det blir så det blir spændene 

Spændende se hvad den kinesiske kalender siger, den passede med min datter. (VED det er overtro) men da meget sjovt. Ved ikke om det passer denne gang. 

Held og lykke med kønsscanningen det varer jo ikke længe før i kan tage til sådan en

Anmeld Citér

21. oktober 2016

God-mor skriver:

Spændende se hvad den kinesiske kalender siger, den passede med min datter. (VED det er overtro) men da meget sjovt. Ved ikke om det passer denne gang. 

Held og lykke med kønsscanningen det varer jo ikke længe før i kan tage til sådan en

Har prøvet den kenisiske kalender men har fået af vide den kan laves på 2 forskellige måder og den ene siger en dreng og den anden måde siger pige  så det blir spændene  men er det ikk fra 14 fulde uger? 

Anmeld Citér

21. oktober 2016

God-mor

Har prøvet den kenisiske kalender men har fået af vide den kan laves på 2 forskellige måder og den ene siger en dreng og den anden måde siger pige  så det blir spændene  men er det ikk fra 14 fulde uger? 

Jo 14+0 Ok troede kun der var den samme. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.