Hæhæ mus, nu må du da snart blive banned inde på NB..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. april 2008

Marco2

...ligesom os andre, med det indlæg. Det er blevet slettet to gange nu.

FÅRK hvor er jeg glad for det nye forum!!! FANKS Henrik!!

AG - som synes NB er snot!

...men alligvel tager en smugkigger engang imellem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2008

Mikkelmusen

He he ja men jeg har jo ikke skrevet noget galt... jeg har klaget til dem, nu må vi se om de svarer mig. Jeg kunne godt finde på at blive ved... For de kan ikke banne mig for at svare i et indlæg. Jeg har ikke gjort noget forkert.

Anmeld

8. april 2008

Mie A

Chihuahuamus skriver:

He he ja men jeg har jo ikke skrevet noget galt... jeg har klaget til dem, nu må vi se om de svarer mig. Jeg kunne godt finde på at blive ved... For de kan ikke banne mig for at svare i et indlæg. Jeg har ikke gjort noget forkert.

Nu er jeg nysgerrig... Hvad har du skrevet?

Knus Mie

Anmeld

8. april 2008

Mikkelmusen

Jeg skrev først at vi havde set at NB var fikset men at vi blev hvor vi var. Jeg nævnte ingen navne eller noget.

anden gang skrev jeg at jeg lige ville prøve igen, og at jeg intet havde skrevet forkert, og at jeg kun kiggede lidt på NB og svarede når der var noget relevant. Stadig ingen navne...

begge 2 blev slettet.

Anmeld

8. april 2008

Loggidut

fåååårk de er nogle nørder, og lur mig om de ikke også følger med her, for at se hvad vi skriver....det tror jeg sgu de gør...sådan nogle skide emsige adminner:(

Anmeld

8. april 2008

ivfmarie

Chihuahuamus skriver:

Jeg skrev først at vi havde set at NB var fikset men at vi blev hvor vi var. Jeg nævnte ingen navne eller noget.

anden gang skrev jeg at jeg lige ville prøve igen, og at jeg intet havde skrevet forkert, og at jeg kun kiggede lidt på NB og svarede når der var noget relevant. Stadig ingen navne...

begge 2 blev slettet.

er nb blevet fikset? det er da stadig sløøøøvt... Har faktisk ikke været derine i en uge nu, men måtte da lige se forbi nu hvor det blev nævnt.

Anmeld

9. april 2008

Mikkelmusen

fikset og fikset.... man kan da bruge siden efter ½ time... Nu har de sgu slettet hele indlægget... LOL det var de fandme længe om... De er godt nok sure...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.