Voksi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.400 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. oktober 2009

SaNiNa

Hvornår begynder i at bruge dem?
og hvor meget tøj har jers på i den?

nicklas har sovet i sin i går eftermiddag/aften og her til morgen hvor han kun hvade sit almindelig tøj på og ingen hue

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

Henriette72

Selma er fra marts 2007 og jeg begyndte at bruge den stort set med det samme. Jo varmere det blev, jo mindre tøj fik hun på. Den var også en god støtte når hun skulle op og "sidde"

Knus

Anmeld

2. oktober 2009

4xGreve

hvornår bliver de for store til den?

Anmeld

2. oktober 2009

SaNiNa

WiitrioeN skriver:

hvornår bliver de for store til den?

den vi har købt skulle han kunne passe ind til han er 3 år +/% alt efter hvor hurtig han vokser me har set at man vist osse nu kan få en som hedder 3-6 år men er ikke helt sikker

Anmeld

2. oktober 2009

4xGreve

Sanne og Nicklas skriver:

den vi har købt skulle han kunne passe ind til han er 3 år +/% alt efter hvor hurtig han vokser me har set at man vist osse nu kan få en som hedder 3-6 år men er ikke helt sikker

har ne,lig overvejet sådan en for daniella sparker sin dyne af hele tiden og hun bliver tit bare så kold

Anmeld

2. oktober 2009

tumle81

Jeg tænker også hvor meget tøj de skal have på!
Jeg har købt en duni duo til baby når den kommer, men har aldrig sådan en før. Derfor er jeg jo vant til at give huer, vanter og fleece dragt på, men hvor meget eller hvor lidt tøj skal de have på i sådan en duni duo. Der er både sommer og vinter dyne med, hvornår mon man tager vinter dynen i brug??

Baby kommer først om 4 uger ca, men er bare usikker på hvordan man bruger sådan en

Knus Kathrina 36+3

Anmeld

2. oktober 2009

SaNiNa

WiitrioeN skriver:

har ne,lig overvejet sådan en for daniella sparker sin dyne af hele tiden og hun bliver tit bare så kold

Nu har vi kun haft vores 1 dag men syntes den er rigtig smart for nicklas blev osse ved med at spark dynen af.

De har den i babysam lige nu til 1600kr men så er det med motiver fra 09 det er et fødselsdag tilbud. så ved ikke om alle butikker har ubegrænset poser

Anmeld

2. oktober 2009

amaliemus

Min søn Malthe er 6 mdr og han sover satdig med sommerdynen i voksien.Men regner med at skifte til vinterdynen her i weekenden så han slipper for fleecen.

Anmeld

2. oktober 2009

Skouboe

Jeg puttede vinterdynen i vores voksi i sidste weekend og Freja på 8 måneder sover bare i sit almindelige tøj i den, og det har hun (bortset fra nogle måneder hen over sommeren) gjort siden hun var 14 dage gammel. Når det er koldt får hun hue og vanter på også men ikke mere. Når det er lidt lunt i luften tager jeg bukserne af hende også.

Jeg kender ikke de andre poser på markedet, så jeg kan ikke sige hvor meget/lidt tøj de skal have på, men jeg gætter på at det ikke er nødvendigt med andet end almindeligt tøj og så en hue/vanter til de helt små nu, og senere på året til de større børn. I skal mærke efter hvor varme ungerne er når de kommer op af posen - de skal være godt varme men må ikke være svedige.

Anmeld

3. oktober 2009

Mor til Frederic og Freya

vi har brugt den siden han var 8 dage gammel og han er fra sep 08. Sidste vinter sov han i alm tøj, nogle gange uden bukser, en tynd bomulds hue og da det rigtig var - grader, fik han nogle tynde uldhandsker på.

Men hvor folk kigger når der er minus grader udenfor og man tager ham op ad posen kun iført en body - tynd hue og handsker...

I sommers havde vi sommerdynen i og har det stadig. Har været og er stadig mega glad for vores. han har lige rundet de 10 kg og 86 cm, så bærepladen er kommet ud og selen kom i, i sommers.

Er vild med alle de måder man kan folde og binde den på.

Har egentlig vundet nogle voksi futter fra deres firma, da man kan sende et billed af sit barn i voksi posen derop... De er lækre og findes desvære ikke herhjemme og nu er de ved at være for små...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.