alkohol og projekt baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
4 svar
5 synes godt om
20. oktober 2016

Millamoar

Hej alle,

Vi er i gang med projekt baby og på lørdag skal jeg til firmafest. Jeg drikker meget sjældent alkohol, men nyder at få vin til maden når jeg fx er til større fester.

Nu er jeg dog blevet i tvivl, om hvad der er okay her i projekt baby. Jeg havde ægløsning for 8 dage siden. Jeg har i dag fået meget ømme bryster, men ellers ingen symptomer.

Skal man helt undgå alkohol imens man prøver?

Kh Camilla 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2016

tarkoflen

Når det er på øko måden l prøver så ville jeg altså ikke bekymre mig så meget om om jeg fik lidt vin og hyggede mig! Det kan hurtigt nok blive et projekt  

de første uger har fosteret jo sin egen madpakke med, så jeg tænker ikke det kan skade. 

Jeg ville nok ikke drikke mig i hegnet, men det gør jeg stort set aldrig, så det er nok bare mig tag til fest, hyg dig, nyd det og lad være med at tænke alt for meget  

held og lykke med projektet. 

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Falk43

Havde sommerferie og anede ikke at jeg var gravid .. Min bebs fik rigtig meget rose og gin og et par cigaretter ..! Og han er helt ok , nu i uge 21

Anmeld Citér

21. oktober 2016

God-mor

Millamoar skriver:

Hej alle,

Vi er i gang med projekt baby og på lørdag skal jeg til firmafest. Jeg drikker meget sjældent alkohol, men nyder at få vin til maden når jeg fx er til større fester.

Nu er jeg dog blevet i tvivl, om hvad der er okay her i projekt baby. Jeg havde ægløsning for 8 dage siden. Jeg har i dag fået meget ømme bryster, men ellers ingen symptomer.

Skal man helt undgå alkohol imens man prøver?

Kh Camilla 

Jeg ville da drikke alkohol til firmafesten. Man skal ikke leve som gravid, mens man prøver så bliver det et surt projekt (ja det ville jeg mene) Du kan jo tage en graviditetstest inden hvis det er. 

Anmeld Citér

21. oktober 2016

heaven

Jeg synes du skal nyde det vin du har lyst til, du er ikke gravid endnu og det er da hørt før at nogen har været fulde et par gange, før de overhovedet opdager graviditeten. Hvis det gør dig mere tryg, så tag en test om morgenen på dagen...

hyg dig max

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.