En lille Update fra Brombærret og jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2016

Becks

Loa skriver:

Hun er simpelthen RÅ-LÆKKER!! 

Kan godt forstå du vil have en mere 

Tak <3

I er nu også ret gode, til at lave børn ��☺️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2016

BigHope13

Hold nu op en lækker laps

hun stråler af livsglæde og gåpåmod.

held og lykke med projektet håber det går lige efter bogen denne gang og ventetiden er væsentlig kortere nu hvor kroppen har gennemført en graviditet med sådan en pragtfuld  slut levering 

Anmeld Citér

23. oktober 2016

L-Mortil3

Becks skriver:

Så blev Ella 8,5 mdr. Om jeg fatter hvor tiden er blevet af?! 

Hun er en dejlig, glad, bestemt, nem, sjov, smilende og grinene lille pige, på 69 cm. og 7 kg. 

Hun har siddet i 2 mdr. og kommer frem ved at rykke sig i cirkler, både liggende og siddende..

Vuggestuestart er lige om lidt (1/12) dog har vi fået én uden for vores distrikt, og hun skal derfor rykkes, når der er plads i én tættere på.. Jeg kan nemlig ikke nå på arbejde til kl. 7, som det ser ud nu..

Jeg går i gang med nr. 2 til maj/juni og håber det lykkedes nemmere denne gang 

Og nu til billederne 

Hvor er hun dog bare helt igennem fantastisk!! Så lækker og sådan en charmebøf!!! Hvor er det vildt Becksen!!! Så vildt altså!!!! Alt held og lykke med nr 2, er sikker på den bare sidder i skabet ved første hug :-) <3

Anmeld Citér

24. oktober 2016

*Toffee*

Becks skriver:

Umiddelbart ikke.. Jeg havde kun et æg med Ella, så har ikke nogle på frys :)

Og kan ikke komme på det offentlige igen, næste gang..

Tak <3

Hvordan går det med dig?

Det går fint. Jeg er ikke nærmere nogen baby endnu, men har fået en kæreste i mellem tiden, så måske en dag  Forhåbentligt. 

Anmeld Citér

21. november 2016

Becks

BigHope13 skriver:

Hold nu op en lækker laps

hun stråler af livsglæde og gåpåmod.

held og lykke med projektet håber det går lige efter bogen denne gang og ventetiden er væsentlig kortere nu hvor kroppen har gennemført en graviditet med sådan en pragtfuld  slut levering 

1000 tak 

Ja, hun er en glad lille fis

Anmeld Citér

21. november 2016

Becks

L-Mortil3 skriver:

Hvor er hun dog bare helt igennem fantastisk!! Så lækker og sådan en charmebøf!!! Hvor er det vildt Becksen!!! Så vildt altså!!!! Alt held og lykke med nr 2, er sikker på den bare sidder i skabet ved første hug :-) <3

1000 tak 

Håber I har det godt ☺️

Anmeld Citér

21. november 2016

Becks

*Toffee* skriver:

Det går fint. Jeg er ikke nærmere nogen baby endnu, men har fået en kæreste i mellem tiden, så måske en dag  Forhåbentligt. 

Tillykke med kæresten ☺️☺️☺️

Anmeld Citér

21. november 2016

L-Mortil3

Becks skriver:

1000 tak 

Håber I har det godt ☺️

Uha, vi har det nogenlunde, vi kæmper lidt med lille Milea, selvom hun nu er 8 mdr vågner hun stadig hver time om natten, og nej, det er ingen overdrivelse :'-( man kan sætte uret efter hende!

Ellers går det godt hihi 

Anmeld Citér

21. november 2016

Becks

L-Mortil3 skriver:

Uha, vi har det nogenlunde, vi kæmper lidt med lille Milea, selvom hun nu er 8 mdr vågner hun stadig hver time om natten, og nej, det er ingen overdrivelse :'-( man kan sætte uret efter hende!

Ellers går det godt hihi 

Åh! 

Det må være utroligt hårdt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.