Hvor meget liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
6 svar
3 synes godt om
20. oktober 2016

Mo123

Hej allesammen  

Jeg er 21+1 henne med en lille aktiv prinsesse.  Jeg mærker enormt meget liv, mest om formiddagen og når jeg så kommer hjem fra arbejde og smider mig på sofaen er hun også helt vild - det er min første graviditet, og har mærket liv hver dag fra omkring uge 18, så det er super skønt.  

Jeg ville egentlig bare hører hvornår i mærkede liv? Og hvor aktiv var/er den lille? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2016

Tascha26

Mo123 skriver:

Hej allesammen  

Jeg er 21+1 henne med en lille aktiv prinsesse.  Jeg mærker enormt meget liv, mest om formiddagen og når jeg så kommer hjem fra arbejde og smider mig på sofaen er hun også helt vild - det er min første graviditet, og har mærket liv hver dag fra omkring uge 18, så det er super skønt.  

Jeg ville egentlig bare hører hvornår i mærkede liv? Og hvor aktiv var/er den lille? 

Første graviditet mærkede jeg liv omkring uge 25, havde bagudvendt moderkage som gjorde jeg havde svært ved at mærke hende før. Kan ikke huske hvornår på dagen hun var mest aktiv. 

Ved nuværendes graviditet med lillebror mærkede jeg liv første gang i uge 12, fast hver dag efter uge 16 og han er total aktiv på alle tidspunkter af dagen synes der er mere aktivitet denne gang end der var med vores datter. 

Anmeld Citér

20. oktober 2016

Falk43

Jeg er i uge 21 og mærker kun sjældent noget , har boblerne men ikke noget som jeg med 100% sikkerhed kan sige er et spark , selv om jeg hååååber 

Anmeld Citér

20. oktober 2016

Baby2017

Jeg mærkede liv første gang 17+2 og fast hver dag siden 19+0. Især den sidste uge er hun blevet rigtig aktiv.  Det er gerne om formiddagen,  middag og især om aftenen inden jeg skal sove,  men kan næsten mærke hende hele tiden.  Synes altid der kommer et lille puf en gang imellem.  Det kan nu både ses og mærkes udenpå maven og er sikker på hun er koldbøtte mester,  samt er ved at lære karate

Anmeld Citér

20. oktober 2016

lilledittemor

Hej allesammen  

Jeg har mærket liv siden uge 11. 

Jeg har mærket hende hver dag siden omkring uge 16 var det vidst - nu er jeg 21+6 og mærker tydeligt at hun bliver ved med at ligge med hovedet nedad og når hun hikker

Farmand mærkede hende også for en del uger siden og når hun sparker kan det ses udenpå.

Anmeld Citér

20. oktober 2016

Mo123

Falk43 skriver:

Jeg er i uge 21 og mærker kun sjældent noget , har boblerne men ikke noget som jeg med 100% sikkerhed kan sige er et spark , selv om jeg hååååber 

Hvordan ligger din moderkage? �� Måske ligger den så du ikke kan mærke det endnu, det skal nok komme..

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Falk43

Mo123 skriver:

Hvordan ligger din moderkage? �� Måske ligger den så du ikke kan mærke det endnu, det skal nok komme..

Ude på den ve side , delvis for  og bag , så der er mulighed . Han var fint aktiv til MD scanningen så jeg er kun lidt bekymret . Der er også puf og lidt prik en gang i mellem .  Ville bare så gerne have noget hvor jeg helt klart kan sig " det er et spark fra baby " og ikke chilli com carnen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.