Ægløsningstest hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.229 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. oktober 2016

Anonym trådstarter

Jeg er ude for at købe en ægløsningstest, dem på apoteket koster 100 for 5 men er der nogen andre steder man kan få dem billigere? Måske i netto eller lign? Fik besked af lægen men 100 kr for 5 føler jeg er meget.  Han sagde jeg skulle starte med at teste i dag og hvis jeg køber online går der netop flere dage før jeg får dem. Håber i kan hjælpe 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2016

FutureMama

Billige-teste.dk. Super hurtig levering

Anmeld Citér

20. oktober 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg er ude for at købe en ægløsningstest, dem på apoteket koster 100 for 5 men er der nogen andre steder man kan få dem billigere? Måske i netto eller lign? Fik besked af lægen men 100 kr for 5 føler jeg er meget.  Han sagde jeg skulle starte med at teste i dag og hvis jeg køber online går der netop flere dage før jeg får dem. Håber i kan hjælpe 

Netto og føtex ved jeg har æl teste

Anmeld Citér

20. oktober 2016

Lykkelig-Kvinde

Anonym skriver:

Jeg købte en pakke med 5 test i netto til 30-40kr  de virker fint 

Anmeld Citér

20. oktober 2016

Anonym trådstarter

Super. Mange tak   jeg tog et smut forbi netto på vejen hjem  og som I sagde var det en pakke med 5 for 39.95 kr   Det er en lidt mere fornuftigt pris en 100 for 5 på apoteket.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.