(oktober) Endnu en tur på fødegangen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. oktober 2009

Brams

Var en tur hos JM i går og endte med en 6-timers tur på Hvidovre hospital.

Har hele tiden haft forhøjet BT men har nu også fået noget væske kroppen, så hun ville gerne lige have tjekket med med blodprøver og CTG.

Alt ser dog nogenlunde ud, men fik besked på at tage til lægen mandag eller senest tirsdag og få tjekket BT og urin igen, så må vi se hvad der sker.

Hun luftede tanken om, at jeg måske skulle sættes igang til terminsdatoen pga. BT og væske. Lillepigen er allerede 3.100 g og jeg har 4 uger igen, så det ser heldigvis rigtig godt ud

Nå men der er jo godt nok at blive tjekket, så føler man sig mere tryg

Trine 36+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

tumle81

Hej Trine

Jamen sikken en tur til jm hva!!
Det er dog godt at du bliver tjekket efter, så de er sikre på at både dig og prinsessen har det godt...

Hun vokser godt til, så det ville sikkert være rigtig fint at blive sat igang til terminen. Hun bliver jo ikke mindre de næste 4 uger ;-)

Jeg er glad for at alt så godt ud, håber at det samme er tilfældet på mandag/tirsdag...

Knus Kathrina 36+3

Anmeld

3. oktober 2009

Pje

Hej Trine

Dejligt at du bliver tjekker ekstra, dejligt at lillepigen har det godt. Og det ser nogenlunde ud

Ja hun er ved at være stor, så godt du evt. bliver sat i gang før termin, og især pga. dit blodtryk og væsken.

Rigtig god weekend.

Knus Pia 35 +5

Anmeld

3. oktober 2009

Brams

Hej Kathrina og Pia

Ja det er super dejligt at være sikker på at alt er som det skal være. Så trods den lange ventetid var det jo det værd.

Har fået tid hos lægen på tirsdag, så må vi se hvad der sker

Rigtig god weekend til Jer begge.

Knus Trine 36+2

Anmeld

5. oktober 2009

Halbschön

Brams skriver:

Var en tur hos JM i går og endte med en 6-timers tur på Hvidovre hospital.

Har hele tiden haft forhøjet BT men har nu også fået noget væske kroppen, så hun ville gerne lige have tjekket med med blodprøver og CTG.

Alt ser dog nogenlunde ud, men fik besked på at tage til lægen mandag eller senest tirsdag og få tjekket BT og urin igen, så må vi se hvad der sker.

Hun luftede tanken om, at jeg måske skulle sættes igang til terminsdatoen pga. BT og væske. Lillepigen er allerede 3.100 g og jeg har 4 uger igen, så det ser heldigvis rigtig godt ud

Nå men der er jo godt nok at blive tjekket, så føler man sig mere tryg

Trine 36+1

Hej

Nu har jeg lige fulgt lidt med og læst om alle dine kontroller. Min "lille" dreng blev også skønnet til 3122g da jeg havde 4 uger til termin, ved scanning... Nu er jeg så gået 3 dage over tid, og er rigtig spændt på hvor stor han efterhånden er.... Fødselslægen som scannede mig der, sagde at hvis jeg gik mere end 1 uge over tid, så var det ikke sikkert at jeg fik lov til at føde selv, pga hans størrelse og mit bækken.. Skal til jm på onsdag, hvis der endnu ikke er sket noget, så er da rigtig spændt på om de vil sætte mig igang, eller hvad de vil.. Vil jo helst føde selv....

Held og lykke med lægebesøget i morgen..

- Hvordan kan det forresten være at du er til så mange jm-besøg? (lidt nysgerrig er man vel )

Knus Renée, 40+3

Anmeld

5. oktober 2009

Brams

Hej Renée

Det bliver da vildt spændende at høre hvad de siger til dig, du må endelig lad mig høre fra dig, da jeg jo måske er lidt i samme situation. Jeg vil også allerhelst føde selv, så det håber jeg på.

Jeg har for højt BT og er derfor i de sidste mange mange uger blevet tjekket én gang om ugen, hver anden gang hos egen læge og hver anden gang hos JM, så hende har jeg set en del til

Det er dog rigtig rart, for jeg føler at de har tjek på mig, men jeg får godt nok noget for mine skattekroner i disse dage.

Knus Trine 36+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.