Legetøj til barn 6 + måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. oktober 2016

Mortil2drenge<3

Hej søger lidt gode råd til hvad for noget legetøj en barn på 6-7 måneder kan få glæde af . Hvad leger jeres børn med i den alder ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2016

ninibadini

I den alder var ting der kunne rasle, et hit hos min søn. Maracas, rasleæg osv. Men man kan også bare tage en flaske og putte fx ris i. Ting der kunne sige noget og man kan trykke på med farver og lys (alle forældres skræk, men de små elsker det!) Alt hvad han kunne tygge på til de ømme gummer. Pege- og følebøger. En tummelumsk. Bløde bolde i forskellige størrelser. Han begyndte at ville rejse sig op ad ting, så vi købte en Bobles elefant, for den havde perfekt højde og var stabil. Den var han vild med at rejse sig op ad. Da han blev lige lidt ældre, satte vi hans ikea legekøkken frem. Han elskede bare at åbne og lukke lågerne. Tænde og slukke for kogepladerne. Så gemte vi små skåle, tallerkner og grydeskeer i det, så han kunne tage det frem og undersøge det.

Anmeld Citér

19. oktober 2016

ErDuHerIkkeSnart

Alt er legetøj i den alder - særligt hvis det kan sige noget, eller glitrer. Her gik eftermiddag eksempelvis med at lege med en efterladt slikpose, samt med lynlåsen på mors makeuppung.

Andre hits tæller for tiden en gammel yoyo, en pakke lommeservietter, en badering, en tom flaske med ris i (præcis som nævnt ovenfor) og så nogle små farvede bolde med klokker i 

Anmeld Citér

20. oktober 2016

Mortilah

Min bruger/brugte (er 10 mdr nu) alt legetøjet fra de store. Dvs bondegaard little people, dyr, bamser, legekøkkenet blev brugt fra 7 mdr til at stå op af og slå på-nu med 10 mdr bliver det brugt rigtig meget til at tage ting ind og ud af ovnen.. gyngehest har vi ogsaa brugt i to mdr nu.. saagar barbiehuset hvor der er knapper med lyd. -jeg har slet ikke brugt rigtigt babylegetøj fordi alt det andet fra de store var ligesaa interessant og så slipper vi for at smide en masse ekstra ud bagefter. Med ti mdr er hun allermest glad for hundetøjdyr. 

Masser af bøger, store og små og følebøger. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.