Hej har i de sidste 3 dage haft blodigt udflåd på papiret efter toiletbesøg. For 9 dage siden tog jeg en svampekur (canesten), fordi jeg troede jeg havde svamp. Jeg har før haft svamp, og havde de samme symptomer denne her gang (rødme, svie og smerte ved samleje). Disse symptomer er gået væk efter kuren, men nu har jeg fået blodigt udflåd. Er der nogen der her oplevet det?
jeg er typen der altid frygter det værste og hvis man googler blodigt udflåd uden for ens menstruation, kommer alt muligt om kræft frem. Ville i ringe til vagtlægen idag eller kontakte egen læge i morgen. Min egen læge har lukket for telefonen efter kl 14.
Jeg arbejder som dagplejer, så min arbejdstid hedder 7- 16.45, så jeg kan ikke tage til læge i morgen, da jeg arbejder i hele deres åben tid. Så skal tage en fridag for at komme til læge. Det gør det altid lidt mere besværgeligt. Jeg tager selvfølgelig fri, for at få det undersøgt, men kan godt være i tvivl om det er akut eller at jeg godt kan ringe i morgen og få en tid som passer mig, hvad ville i gøre?
Anmeld
Citér