Hejsa piger:-)
Har i prøvet at have ændringer i jeres menstruation og cyklus?
Jeg har, og syntes det er lidt mystisk; -)
Jeg har alidt haft reglmæssig mens, som lød på jeg altid fik mens på dag 30, og havde mens i 4-5 dage, sådan har det været lige fra jeg var 12 år og er idag 25. Har altid haft mens smerter de første 2 dage og blødt kraftigt (som alle kvinder gør i min famile) :-)
Men de sidste 3 gange har dette været anderledes. Jeg får nu på dag 31, hvor på den dag bløder det faktisk næsten ikke, kun når jeg tørrer mig kommer det på papiret. Jeg begyndee så at bløde om natten, men slet ikke så meget som jeg plejer, og nu varer det så kun 3-4 dage og uden en eneste smerte! Kun lidt trykken som man nu har, når det er den tid på måneden, altså man kan mærke der sker noget dernede ;-)
Jeg er ikke gravid! Og det er det eneste der kommer frem når jeg søger omkring ændring som jeg har det.
Er der andre der har prøvet dette, eller lignede?
Jeg går lidt og er nervøs, for min kæreste og jeg har snakket om projekt baby, omkring vi snart skal begynde.. og er helt ærlig rædselsslagen for at jeg måske ikke kan blive gravid ( selvfølgelig er dette en vild tanke, men sådan tænker jeg nogen gange)
Mange kram
Anmeld
Citér