Hej kære mødre/ kommende mødre.
Jeg står og er gravid med mit første barn, og er egentlig ret usikker på omkring hvordan tingene helt foregår... Jeg bor i Herlufmagle lidt ude for Næstved og hører til Næstved Hospital. Jeg er stadig ret tidlig i graviditeten og krydser fingre for at alt går som det skal
...
Problemet jeg ville høre jer om er at, min terminsdato ligger lige på et tidspunkt hvor vi er igang med at renovere hus. Det har været planlagt inden vi blev gravide og alt er betalt så det er ikke noget vi kan rykke på, eller har lyst til
I sidste ende gør det ikke det store for mig, om det er i Næstved eller andet hospital, jeg er nu mere nysgerrig hvordan det ellers vil fungere før fødslen...
Tænker at hvis man har været i Næstved først så har du en jordmoder der men ikke en på de andre? Så får man vel en tilfældig tildelt? - Men en du ikke kender??? 
Vi regner med at kunne bo hos mine forældre, da de skal i sommerhus og ikke er hjemme i den periode.... Men hvordan fungerer det med fødsel??? De nærmeste hospitaler omkring mine forældres hus er Herlev og Hvidovre hospotal så jeg vil tro jeg skal derhen og føde.
Er der nogen der ved hvordan det kommer til at fungere, jeg vil tro jeg skal have lavet alle andre tjek og scanninger på Næstved hospital? Men er ikke sikker. 
- Er der nogen der har oplevet at være væk fra deres hospital og pludselig skulle føde???
har lavet en lille afstemning for at se hvad folks oplevelser har været med fødsel.
Håber der er nogen der kan give nogen positive tips eller dele deres erfaringer men os og baby A

Anmeld
Citér