Hvor er vi fra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. oktober 2016

vildcille

Hej damer og eventuelle mænd og kærester. 

Jeg drømmer sådan om at finde nogen i mit nærområde jeg kan dele denne livsforandring med. Jeg bor i Odense, men er temmelig ny. Og mangler virkelig nogle at hygge og dele oplevelser med. 

Specielt nu her.. Jeg er i lære som møbelsnedker, og desværre så er jeg i en virksomhed hvor det er svært at tage hensyn til mig. Derudover har jeg og har stadig nogle rigtig øv dage. Forstået på den måde at jeg døjer med migræne, kvalme, ekstrem træthed og den slags. Mit humør er i top de fleste dage 

Men kunne alligevel være hyggeligt at forberede sig mentalt sammen med nogle. Udveksle ideer og navne. 

Jeg bliver sygemeldt i starten af næste uge, så jeg kommer til at gå hjemme hel eller deltid. 

Men udover det, er det da meget sjovt at vide hvor vi forskellige er fra - hvis der er nogen på linjen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2016

sasaba

Jeg er fra Nordjylland men flytter dog til Midtjylland når terminen nærmer sig  
Jeg er også hjemmegående, fordi jeg egentligt er i gang med et sabbatår, indtil februar hvor jeg lige kan nå at starte på en uddannelse inden mini-me ankommer!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.